БАСПАСӨЗ-РЕЛИЗІ

 

Маусым айынан бастап Қазақстандық ХҚКО-ларда пилоттық режимде 35 жаңа қызмет қолжетімді болды. Атап айтқанда, енді халыққа қызмет көрсету орталықтарына салық есептілігін қабылдауға/кері қайтаруға, дара кәсіпкерлерге патент беруге, қорғаншыларға немесе қамқоршыларға жетім балаларды және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды асырап-бағуға жәрдемақы тағайындауға, Қазақстан Республикасына жеке істер бойынша кіруге шақыруларды ресімдеуге және т.б. үшін жүгінуге болады.

«ХҚКО» РМК бас директоры Әсемгүл Балташеваның айтуы бойынша қазіргі уақытта 9 мемлекеттік органның 35 қызметі берілді. «Әзірше осы қызметтердің стандарттары қаралып жатқанда, олар ХҚКО-ларда пилоттық режимде ұсынылатын болады. Оларды бекіткен соң, пилоттық жоба аяқталады және қызметтер ХҚКО-ларда жалпы негізде көрсетілетін болады», - деп атап өтті.

Балташева сонымен бірге ҚР ХҚКО-ларына жаңа қызметтерді ендіру бойынша жұмыс жалғасатынын хабарлады. Жыл аяғына дейін ХҚКО-ларға тағы да 20-дан астам жаңа қызметтер, олардың ішінде инвестициялар және даму, ауыл шаруашылық, әділет, қаржы және қорғаныс министрліктерінің қызметтерін ендіру жоспарлануда екендігін айта кетелік.

Осылайша, ХҚКО-ларда көрсетілетін қызметтер саны 212-ге жетеді. 2011 жылы Халыққа қызмет көрсету орталықтары барлығы 59 қызмет көрсеткенін, 2012 жылы - 113, 2014 жылы олардың саны 171 жеткендігін айта кетейік.

ҚР ХҚКО-ларда ағымдағы жылғы 4 ай ішінде көрсетілген қызметтер саны 13 711 696 құрайды, соның ішінде 10 миллионнан астамы - электрондық.

 

 

рисунок

Тіл - кез келген ұлттық жаны. Ел басылардың политикасы мемлекеттік тарихымен, ұлттық құндылықтар негізінде құрылады.

Ана тілге деген маххабат, ұлттық құндылықтар мен салт-дәстүр ана сүтімен балаға дариды.

Ана тілін білу әр Қазақстан азаматының міндеті.

Біздің мақсат - барлық бағыттардығы тілді қолдына отырып, одан әрі дамыту.

Тілді одан әрі дамыта отырып, қолған ұрпаққа өз қолтанбанызды қалдыруымыз керек.

Бұл өзін құртметтеген әр азаматтың тапсырмасы.

 

 

ХКҚО Зеленов ауданы бойынша бөлімі басшысы              Н.С.Кожекенов 

Кредиттік бюро Қазақстанда алғаш рет 2004 жылы пайда болды. Қазақстанның жеті ірі банкінің бастамасымен «Бірінші кредиттік бюро» ЖШС деген атаумен құрылды. Қазіргі уақытта, «Мемлекеттік кредиттік бюро» АҚ негізгі жұмыс көрсеткіші кредиттік тарихты қалыптастыру және кредиттік есептер беру жөніндегі қызметті іске қосу шараларын өткізіп жатыр.Сонымен қатар қосымша қызмет түрлерін көрсетуді жоспарланып отыр яғни олар, мамандандырылған бағдарламалық жасақтаманы іске асыру;консультациялық қызметтер көрсету; кредиттік тарих субъектілерінің кредит төлеу қабілетін бағалау; арнаулы әдебиетті, өзгеде ақпататтық материалдарды іске асыру; маркетингтік және статистикалық зеттеулер жүзеге асырылады. www.Egov.kz электронды үкімет порталынан жеке кәулігінің арқылы несие есебін сіз өзінізге ғана ала аласыз, сондай-ақ бұрын алынған есептермен осы сілтеме арқылы танысуға болады.

2014 жылдың 2-ші шілдесінен бастап «Бірінші кредиттік бюро» ЖШС және РМК ХҚКО жеке тұлғалар несие есебі туралы ақпарат беру пилоттық жобасы жүргізіле бастады.

Қазіргі таңда ХҚКО арқылы несие тарихы жөнінде есепті 15 минут ішінде жеке куәлік немесе төлқұжатты көрсетіп алуға болады. Дербес несие беру құжаты  қарыз алушының өзіне несие алғандығы туралы ақпараттан тұрады. Несие есебінде оның мерзімі, мөлшері және банкі көрсетіледі.

Бүгінгі күні Қазақстанда несие есебін алу және жүргізу мониторингі артып келеді. Сондай-ақ әрбір үшінші Қазақстандықта несие тарихы бар, бұл ақпарат «Бірінші кредиттік бюро» ЖШС-нің мәліметтер қорныда сақталған. ХҚКО арқылы азаматтар өзінің дербес несие тарихы туралы есебін жеңіл және шұғыл түрде бақылай алады.

Ендігі уақытта  Халыққа қызмет көрсету орталықтарынан мектеп аттестаты мен білімі туралы дипломның телнұсқаларын алуға болады. Халыққа қызмет көрсету орталықтарында осы қызметтерді енгізгеннен кейін білім ұйымдарына бару қажеттілігі жойылды. Бұл орайда кез келген ХҚКО-ға барып, өтінім берудің өзі жеткілікті. Оның үстіне бұл қызметтерді алу кезінде қажетті құжаттардың тізімі оңтайландырудан кейін екі есеге қысқарды. Бұл қызметті ХҚКО-да Қазақстан Республикасының азаматтары, сондай-ақ Қазақстан аумағында тұрғылықты тұратын азаматтығы жоқ адамдар және ҚР азаматтары болып табылмайтын қазақ ұлтының адамдары пайдалана алады.

Мемлекеттік көрсетілетін қызметті Қазақстан Республикасының негізгі орта және жалпы орта білім беру ұйымдары көрсетеді «Халыққа қызмет көрсету орталығы» арқылы жүзеге асырылады. ХҚКО-ға өтініш берген кезде көрсетілетін қызметті алушы құжаттарды тапсырған сәттен бастап - күнтізбелік 30 күннен аспайды.

Мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттардың тізбесі:

1) құжатты жоғалтқан көрсетілетін қызметті алушының білім беру ұйымы басшысының атына оның жоғалу жай-күйі баяндалған өтініші;

2) құжаттың нөмірі және тіркелген күні көрсетілген құжаттың жоғалғаны туралы ақпаратты көрсетілетін қызметті алушы орналастырған күннен бастап жарияланған мерзімінен 10 күн өтпеген мерзімді баспасөз басылымынан үзінді;

3) туу туралы куәліктің (2008 жылға дейін туылған жағдайда) немесе жеке куәліктің (паспорттың) көшірмесі.

Тұлғаның жеке басын куәландыратын құжаттар, мемлекеттік ақпараттық жүйеде тұрған, Қазақстан Республикасы аумағында 2008 жылдан кейін шығарылған туу туралы куәліктер туралы мәліметті көрсетілген қызметті берушінің қызметкері тиісті мемлекеттік органның уәкілетті тұлғасының электронды цифрлық қолтаңбасымен куәландырылған электронды құжаттар нысанында тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алады;

ХҚКО-ға өтініш білдірген кезде

1) кәмелет жасқа толмаған баланың ата-анасының (заңды өкілінің) жеке куәлігінің (паспортының) көшірмесімен бірге туу туралы куәліктің көшірмесі (2008 жылға дейін туылған жағдайда) немесе көрсетілетін қызметті алушының жеке куәлігінің (паспортының) көшірмесі (сәйкестендіру үшін); 2) құжатты жоғалтқан азаматтың немесе кәмелет жасқа толмаған баланың ата-анасының (заңды өкілінің) білім беру ұйымының жетекшісіне оның жоғалуының жай-күйі баяндалған еркін нысандағы өтініші;

3) құжаттың нөмірі және берілген күні көрсетілген құжаттың жоғалғаны жөніндегі жарияланған мерзімінен 10 күн өтпеген мерзімді баспасөз басылымынан үзінді.

Құжаттарды қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру:

1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;

2) Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігі Мемлекеттік қызметтерді автоматтандыруды бақылау және халыққа қызмет көрсету орталықтарының қызметін үйлестіру комитетінің «Халыққа қызмет көрсету орталығы» республикалық мемлекеттік кәсіпорны (ХҚО) арқылы жүзеге асырылады.

Мемлекеттiк қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті алушы) тегiн көрсетiледi.

Көрсетілетін қызметтi алушы (не сенімхат бойынша оның өкілі) мемлекеттік қызметті көрсету үшін көрсетілетін қызметтi берушіге немесе ХҚО-ға өтініш берген кезде қажетті құжаттардың тізбесі:

1) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;

2) тапсырыс беруші бекіткен, жобалаушының қолы қойылған және мөрімен расталған жобалауға арналған тапсырманың (оның ішінде техникалық шарттар бойынша жүктемелер) көшірмесі (сәйкестендіру үшін түпнұсқа);

Қолданыстағы (пайдаланылып отырған) объектілерге енгізілетін өзгерістердің жобасын әзірлеушілер жобалау құжаттамасында ғимараттардың үй-жайларын немесе өзге де жекелеген бөліктерін өзгерту жөніндегі жұмыстар процесінде, сондай-ақ өзгертілген объектіні одан әрі пайдаланған кезде басқа меншік иелерінің мүдделерін қозғайтын жобалық шешімдердің болуы немесе болмауы туралы мәліметтерді көрсетуге тиіс.

ХҚО-ға: осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;

көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжат (көрсетілетін қызметті алушының жеке басын сәйкестендіру үшін түпнұсқа ұсынылады);

жер учаскесіне сәйкестендіру құжатының көшірмесі;

жер учаскесін сатып алу қажет болған жағдайда, жер учаскесінің кадастрлық (бағалау) құнының актісі;

елді мекен шегінде нысаналы мақсатты өзгертуге сұрау салынған жағдайда жобалауға, салуға және/немесе бар ғимаратты реконструкциялауға сәулет және қала құрылысы саласында функцияларды жүзеге асыратын органмен келісімнің көшірмесі;

елді мекеннің бас жоспарында көзделген объектілерді салған жағдайда, жер учаскесіндегі жылжымайтын мүліктердің әр бұрынғы меншік иесімен жер учаскелерін сатып алу туралы жасалған шарттың көшірмесі;

көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжат не көрсетілетін қызметті алушыдан нотариалдық куәландырған сенімхат және сенім білдірілген адамның жеке басын куәландыратын құжат - жеке тұлға үшін;

заңды тұлға өкілінің өкілеттігін растайтын құжат және көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжат - заңды тұлға үшін;

 

жерге орналастыру жобасының көшірмесі (жер учаскесі бөлігінің немесе үлесінің нысаналы мақсаты өзгертілген жағдайда).

Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі көрсетілетін қызметті берушіге, ХҚО-ға құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап, сондай-ақ порталға жүгінген кезде, жер учаскесіне жеке меншік құқығына арналған актіні берген кезде - 6 (алты) жұмыс күні.

Мемлекеттік қызмет 2003 жылғы 20 маусымдағы Қазақстан Республикасы Жер кодексінің 152-бабына сәйкес жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті алушы) ақылы көрсетіледі.

Жер учаскесіне жеке меншік құқығына актіні дайындағаны үшін мемлекеттік көрсетілетін қызмет құны осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес мөлшерде есептеледі.

Жер учаскесіне жеке меншік құқығына актіні дайындағаны үшін төлем қолма-қол ақшалай немесе қолма-қол ақшасыз көрсетілетін қызметті берушінің есепшотына екінші деңгейдегі банктер арқылы не көрсетілетін қызметті беруші ғимаратындағы кассаларда жүргізіледі, олар төлемнің мөлшері мен күнін растайтын осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша төлем құжатын (түбіртек) береді.

Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға олар он сегіз жасқа толғанға дейінгі кезеңде жер учаскесіне жеке меншік құқығына актіні дайындау өтеусіз негізде жүзеге асырылады.

Мемлекеттік көрсетілетін қызметті веб-портал арқылы алуға электрондық сұрау салған кезде ақы төлеу «электрондық үкіметтің» төлем шлюзі арқылы жүзеге асырылады.