«Өнімді Қазақстан Республикасының аумағынан тыс жерде өңдеуге рұқсат беру» мемлекеттiк көрсетілетін қызметінің стандартын Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігі әзірледі.

    Мемлекеттiк қызметті Министрлiктің Индустриялық даму және өнеркәсiптiк қауiпсiздiк комитетi көрсетедi.

Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру:

көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;

Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігі Байланыс, ақпараттандыру және ақпарат комитетінің «Халыққа қызмет көрсету орталығы» шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны (бұдан әрi - ХҚО); 
«электрондық үкiметтiң» www.egov.kz, www.elicense.kz веб-порталы арқылы жүзеге асырылады.

 

Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі және мерзiмi:

көрсетілетін қызметті берушіге, ХҚО-ға құжаттар топтамасы тапсырылған, сондай-ақ порталға өтініш берілгін сәттен бастап - 15 жұмыс күн;

Мемлекеттiк көрсетiлетiн қызметтiң нысаны - электрондық және (немесе) қағаз түрiнде.

Мемлекеттiк көрсетiлетiн қызметтiң нәтижесi - өнімді Қазақстан Республикасының аумағынан тыс жерде өңдеуге рұқсат.

Мемлекеттiк қызметтi көрсету нәтижесiн ұсыну нысаны: электрондық.

Мемлекеттiк көрсетілетін қызмет заңды және жеке тұлғаларға  тегiн көрсетiледi.

 

ХҚО-ға:

-осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1-қосымшаға сәйкес өтiнiш;
-жеке басын куәландырылатын құжат және өкілдің өкілеттігін куәландыратын құжат (тұлғаны сәйкестендіру үшін);

-осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес мәлiметтер нысаны.
-өнiмдi қайта өңдеуге арналған сыртқы шарттың (келiсiмшарттың) көшiрмесi;
-тиiстi құзыреттi уәкiлеттi мемлекеттiк органның тауарларды аумақтан тыс жерде және iшкi тұтыну үшiн қайта өңдеу шарттары туралы құжаттың көшiрмесi.

Егер қайта өңдеу мақсаты жөндеу болып табылса, көрсетiлген құжатты ұсыну талап етiлмейдi.
      Ұсынылған құжаттар көшірмелерінің әрбір парағы көрсетілетін қызмет берушiнің қолтаңбасымен және мөрімен куәландырылған болуы тиіс не құжаттардың көшірмелері тігілген және олардың соңғы беттері көрсетілетін қызмет берушiнің қолтаңбасымен және мөрімен куәландырылған болуы тиіс.
      ХҚО қызметкерi, егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, мемлекеттік қызметті көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушының ақпараттық жүйелердегі заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға жазбаша келісімін алады;
      ХҚО арқылы қабылданған кезде көрсетілетін қызметті алушыға тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат беріледі. 
      ХҚО-та көрсетілетін қызметті алушыға дайын құжаттарды беру қолхат негізінде, жеке куәлікті (немесе нотариалдық куәландырылған сенімхаты бойынша оның өкілі) көрсеткен кезде жүзеге асырылады.
      ХҚО нәтижесін бір ай бойы сақтауды қамтамасыз етеді, содан кейін оны одан әрі сақтау үшін көрсетілетін қызметті берушіге береді. Көрсетілетін қызметті алушы бір ай өткеннен кейін ХҚО-қа дайын құжаттарды алу үшін өтініш жасаған кезде ХҚО-ң сұрауы бойынша көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін дайын құжуттарды бір жұмыс күні ішінде ХҚО-қа жолдайды.

 

 

Адресную справку на членов семьи можно получить на Egov.kz. Реализовали на Еgov.kz сервис получения адресной справки на детей и супругов.

Получение адресной справки на ребенка через портал "электронного правительства" особенно удобно для родителей, чьи дети в этом году идут в школу. Так как адресная справка входит в перечень документов, обязательных к предъявлению для зачисления в первый класс. 

Чтобы получить справку в электронном виде, нужно зарегистрироваться на Еgov.kz, иметь электронную цифровую подпись (ЭЦП), а также знать ИИН ребенка. При заполнении электронной заявки пользователь выбирает, на кого он получает справку, и вводит ИИН данного лица. Система устанавливает, действительно ли обладатель указанного идентификационного номера является вашим ребенком. После этого запрос заверяется ЭЦП, и через несколько секунд справка готова. 

По такому же принципу справку можно получить на имя супруга или супруги, если брак был зарегистрирован в 2008 году и позже.

Получение адресной справки является самой популярной услугой портала "электронного правительства".

 

Қазақстандықтар паспорт пен жеке куәлікті алу үшін тұрғылықты жеріндегі немесе  тіркелген мекенжайы бойынша орналасқан ХҚКО-мен қатар, еліміздің кез-келген халыққа қызмет көрсету орталығына құжат тапсыра алады.

ҚР Байланыс және ақпарат агенттігінің Электрондық қызметтерді  және  халыққа қызмет көрсету орталықтарын дамыту департаментінің директоры айтуынша, «бұл механизм ҚР Ішкі істер министрлігімен белсенді түрде талқыланып, іске асырылды. Бүгінгі күні барлық мәселелер реттелді және ХҚКО-дағы  көші-қон полициясының қызметкерлері тұрғындардан жаңа куәлік немесе паспорт рәсімдеу үшін құжат қабылдауды бастады. Бұл қызмет азаматтарымыздың уақытын және қаржылық шығындарын айтарлықтай үнемдейді, мысалы, жаңа жеке куәлік немесе паспорт алу үшін тіркеуде тұрған облысқа, ауданға барудың қажеті жоқ».

Сондай-ақ, Агенттіктің тұрғындар арасында үлкен сұранысқа ие мемлекеттік қызметтерді де тіркелген жері немесе тұрғылықты жеріне  байланыстырмай-ақ, кез-келген ХҚКО арқылы беру  мәселесін мемлекеттік органдармен бірге  қарастыруда. 

«ХҚКО»РМК ақпаратына сәйкес, еліміздің көптеген азаматтары  Халыққа қызмет көрсету орталықтарына құжаттандыру қызметін алған.

Айталық, сіз Орал қаласында немесе басқа елді мекенде тұрып  жатырсыз,  бірақ нақты уақытта Алматы қаласында жүрсіз. Сізге паспорт немесе жеке куәлік алу үшін өзіңіздің қалаңызға барудың қажеті жоқ. Паспорт немесе жеке куәлік алуға өтінімді  Алматы қаласында орналасқан кез-келген ХҚКО-на бере аласыз.

Айтып өту керек, азаматтың жеке басын куәландыратын жаңа құжатты алуға өтінімді аты-тегін ауыстырған, құжат  бүлінген, паспортты жоғалтқан, құжаттың мерзімі  өтіп кеткен және т.б. жағдайларда  тұрғылықты және тіркелген мекенжайына қатыссыз,  кез-келген ХҚКО-на беруге болады. Ал, қосымша тексеру жүргізу немесе шешім шығару қажет болған жағдайда жаңа құжат азаматтың тіркелген мекенжайы бойынша ғана беріледі.

Құжатты әзірлеу уақыты туралы ақпаратты ХҚКО-на өтінім беру кезінде біле аласыз.

Электронды түрде мекенжай анықтамасын онлайн режимінде және ХҚКО-да алуға болады.

Қызметті онлайн режимінде пайдалану  үшін электронды үкімет www.egov.kz порталындаавторлану және  "Қызметке онлайн тапсырыс беру" батырмасы бойынша өту қажет. Содан соң өтінімді толтырып және ЭЦҚ (электрондық цифрлық қолтаңбамен) қол қойып, жеке кабинете «Қызметтерді алу тарихы» тарауында өңделген анықтамамен танысып, талап етілген жерге ұсына аласыз.          Электронды үкімет порталында мекенжай анықтамасын тек жеке тұлғалар ғана ала алады. Онлайн-қызмет  2007 жылдың 13 тамызынан ерте емес кезеңде жазылған баланың тууы туралы жазба кесімі бар азаматтар үшін қолжетімді.

Қызметті ХҚКО-да алу үшін жеке тұлғалар - тұтынушының жеке басын куәландыратын құжат ұсыну қажет, заңды тұлғалар - сенімхат немесе алушы өкілінің өкілеттігін куәландыратын басқа да құжат, сондай-ақ оларға қатысты мекенжай анықтамаларына сұрау салынған жеке тұлғалардың тізімін ұсынады.Туысқандарына мекенжай анықтамаларын алу үшін:

- туысқандық байланысын растайтын (неке туралы куәлік, туу туралы куәлік) құжаттың түпнұсқасы қажет;

- осы тұлғаға қатысты мекенжай анықтамасын алушыға беру үшін алушының жақын туысқандарын (ата-аналарын, балаларын, жұбайларын) қоспағанда, жеке заңды тұлғаның нотариалды куәландырылған келісімін ұсынасыз.

Кейбір жағдайларда мекенжай анықтамасында қате немесе толық емес ақпарат берілуі мүмкін - мекенжайдың қате берілуі немесе тіркеуге тұрған күні көрсетілмейді. Бұл жағдайда мекенжай мәліметтерін түзету үшін өтінім беруші ХҚКО-ға барып, өтініш толтыруы қажет. Қажетті құжаттар: жеке басын куәландыратын құжат, азаматтарды тіркеу кітабының (үй кітабының) түпнұсқасы немесе нотариалдық куәландырылған көшірмесі. Мекенжай анықтамасындағы мәліметтер толық болмаған жағдайда (мысал ретінде - тіркеуге тұрған күн көрсетілмеген) мемлекеттік мәліметтер базасына нақтылық енгізу үшін ХҚКО-ның көші-қон қызметіне жүгіну қажет.

Қызмет  көрсету  нәтижесінде  әділет  және  ішкі істер органдарының уәкілетті адамдарының   электрондық   цифрлық  қолтаңбасы  қойылған,  немесе  мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәйекті жауап аласыз.

 

Қызмет алу барысында біз жеңіл және ыңғайлы тәсілмен, қазіргі заманғы технологияларды белсенді қолдана отырып қарым қатынас жасайтын ақпараттық дәуірге әлде қашан жеттік. Қоғаммен бірге мемлекеттік билік органдары да өзгереді, себебі олардың міндеті халықтың талаптарын қанағаттандыру, басқаша болуы мүмкін емес. Мемлекеттің қарым-қатынасы барлық деңгейде орындалуы қажет: мемлекет - азаматтар, мемлекет - бизнес және мемлекет - мемлекет, ал қызмет көрсету мүмкіндігінше бір жерде, бірыңғай электрондық порталда - электронды үкімет порталына беріледі.

Электрондық Үкіметтің іс-әрекетінің қызмет ету тетігі ақпараттық технологияларды кеңінен қолдануға негізделген және азаматтар мен ұйымдарға барынша қызмет көрсетуге бағытталған. Қысқаша айтқанда, Электрондық Үкімет дегеніміз мемлекет атқаратын барлық қызметтер мен функциялардың электронды түрі.

Электрондық Үкіметтің көмегімен Сіз:

-  мемлекеттік қызметті алу, мысалы: жеке тұлғаның жылжымайтын мүлкінің жоқ (бар) екендігі жайлы анықтама алу, баланың туылуын тіркеу, ӘЖК алу және т.б.;

- коммерциялық қызмет көмегін алу, мысалы: теміржол немесе әуебилеттерін броньдау, ұялы байланыс қызметтеріне ақы төлеу және т.б.;

- өтініш беру және лицензия алу;

- бюджеттік төлемдерді төлеу, мысалы: төлқұжат алғаны үшін, жол жүру ережесін бұзғаны үшін айыппұл, жылжымайтын мүліктің заңдастырушы құжаттарының көшірмесін алғаны үшін төлем және т.б.;

- мемлекеттік органдардың басшыларына блогтары арқылы тікелей хабарласу;

- мемлекеттік органдардың жұмысы жайлы ақпарат алу;

-  электрондық цифрлық қолтаңба (ЭСҚ) рәсімдеу;

-   кез келген мемлекеттік органнан ҚР заңнамасын түсіндіру, мемлекеттік қызмет көрсету процедурасының түсіндірмесі, қайсыбір жағдайда лауазымды тұлғаның әрекеттерінің заңдылығы және т.б сұрақтар бойынша On-line кеңес алу:.

Электрондық Үкіметтің call-орталығының телефондары арқылы сіз өзіңізді қызықтыратын сұрақтар бойынша ақпарат ала аласыз: 8-800-080-7777, 1414.

Электрондық Үкіметтің құрылуы - бұл субъективті фактордың ықпалын төмендете отырып, шенеунікті азаматтарға жақындастырудың амалы. Электронды Үкімет шенеунік пен азаматтың бетпе-бет қарым-қатынасын  виртуалды қатынасқа ұластырып, азаматтарға өз сұраныстарының шешілу жолын бақылауға мүмкіндік береді. Бұл бір жағынан Үкіметтің де, азаматтардың да, бизнес-құрылымдардың да арманы.

www.e.gov.kz - «Электрондық үкімет» порталы.

 

«Қазақстан Республикасының еңбек сiңiрген жаттықтырушысы» құрметтi атағы, «Қазақстан Республикасының еңбек сiңiрген спорт шеберi» құрметтi атағы, Қазақстан Республикасының халықаралық дәрежедегi спорт шеберi, Қазақстан Республикасының спорт шеберi, біліктiлiгi жоғары және орта деңгейдегi жоғары санатты жаттықтырушы, біліктiлiгi жоғары деңгейдегi жоғары санатты нұсқаушы-спортшы, біліктiлiгi жоғары және орта деңгейдегi жоғары санатты әдiскер, жоғары санатты ұлттық спорт төрешiсi, ұлттық спорт төрешiсi спорттық атақтары мен санаттарын беру»

ХҚО-ға көрсетілетін қызметті алушы (немесе сенімхат бойынша оның өкілі) жүгінген кезде мемлекеттік қызмет көрсетуге қажетті құжаттардың тізбесі:
      1) «Қазақстан Республикасының еңбек сiңiрген жаттықтырушысы», «Қазақстан Республикасының халықаралық дәрежедегi спорт шеберi» құрметті атағын беру туралы мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін:
      көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжат (жеке басын сәйкестендіру үшін талап етіледі);
      осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;
      осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес ұсыным;
      спорт түрлері бойынша республикалық федерацияның мөрімен және оның басшысының қолымен расталған жарыс хаттамаларының көшірмелері;
      3х4 көлеміндегі түрлі-түсті екі фотосурет;
      көрсетілетін қызметті алушының өкілі жүгінген кезде - жеке тұлғаның уәкілетті өкілінің жеке басын куәландыратын құжат және өкілдікке өкілеттіктерді куәландыратын құжат (жеке басын сәйкестендіру үшін талап етіледі).
      Ескерту: Олимпиада, Паралимпиадалық және Сурдлимпиадалық ойындардың чемпиондары мен жүлдегерлері болып табылатын спортшылар «Қазақстан Республикасының еңбек сіңірген спорт шебері» құрметті атағын алу үшін және осы спортшыларды дайындаған жаттықтырушылар «Қазақстан Республикасының еңбек сiңiрген жаттықтырушысы» құрметті атағын алу үшін құжаттарды ұсынбайды.
      Дене шынықтыру және спорт саласындағы уәкілетті орган Олимпиада, Паралимпиадалық және Сурдлимпиадалық ойындар аяқталған күннен бастап күнтізбелік он бес күн ішінде құрметті атақ беру туралы бұйрық шығарады.
      «Қазақстан Республикасының еңбек сіңірген спорт шебері», «Қазақстан Республикасының еңбек сiңiрген жаттықтырушысы» құрметті атағын беру туралы куәлікті немесе бұйрықтың көшірмесін алу үшін көрсетілетін қызметті берушіге жүгіну қажет;
      2) «Қазақстан Республикасының халықаралық дәрежедегі спорт шебері», «Қазақстан Республикасының спорт шебері» спорттық атақтарын беру туралы мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін:
      көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжат (жеке басын сәйкестендіру үшін талап етіледі);
      осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;
      осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 3-қосымшаға сәйкес ұсыным;
      спорт түрлері бойынша республикалық федерацияның мөрімен және оның басшысының қолымен расталған жарыс хаттамаларының көшірмелері;
      3х4 көлеміндегі түрлі-түсті екі фотосурет;
      көрсетілетін қызметті алушының өкілі жүгінген кезде - жеке тұлғаның уәкілетті өкілінің жеке басын куәландыратын құжат және өкілдікке өкілеттіктерді куәландыратын құжат (жеке басын сәйкестендіру үшін талап етіледі);
      3) «Біліктiлiгi жоғары деңгейдегi жоғары санатты жаттықтырушы», «Біліктiлiгi орта деңгейдегi жоғары санатты жаттықтырушы» санаттарын беру (және/немесе растау) туралы мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін:
      көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжат (жеке басын сәйкестендіру үшін талап етіледі);
      осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;
      облыстың (республикалық маңызы бар қаланың, астананың) дене шынықтыру және спорт мәселелері жөніндегі жергілікті атқарушы органының қолдаухаты;
      кәсіптік білімі туралы дипломның көшірмесі;
      жұмыс берушінің оны тоқтату күні мен негіздемесі туралы белгісі бар еңбек кітапшасының немесе еңбек шартының, немесе еңбек шартын жасау және тоқтату негізінде еңбек қатынастарының туындауын және тоқтатылуын растайтын жұмыс берушінің актісінен үзінді көшірме, немесе қызметкердің еңбек қызметі туралы мәліметтер қамтылған мұрағаттық анықтама;
      осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 5-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жаттықтырушының спортшыларды дайындауы туралы анықтама («Біліктілігі жоғары және орта деңгейдегі санаты жоқ жаттықтырушы» санатын беруді қоспағанда);
      спорт түрі бойынша республикалық федерацияның мөрімен және оның басшысының қолымен расталған жарыстар хаттамаларының көшірмелері («Біліктілігі жоғары және орта деңгейдегі санаты жоқ жаттықтырушы» біліктілік санатын беруді қоспағанда);
      көрсетілетін қызметті алушының өкілі жүгінген кезде - жеке тұлғаның уәкілетті өкілінің жеке басын куәландыратын құжат және өкілдікке өкілеттіктерді куәландыратын құжат (жеке басын сәйкестендіру үшін талап етіледі);
      4) «Біліктiлiгi жоғары деңгейдегi жоғары санатты әдiскер», «Біліктiлiгi орта деңгейдегi жоғары санатты әдiскер» санатын беру (және/немесе растау) туралы мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін:
      көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжат (жеке басын сәйкестендіру үшін талап етіледі);
      осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;
      облыстың (республикалық маңызы бар қаланың, астананың) дене шынықтыру және спорт мәселелері жөніндегі жергілікті атқарушы органының қолдаухаты;
      кәсіптік білімі туралы дипломның көшірмесі;
      жұмыс берушінің оны тоқтату күні мен негіздемесі туралы белгісі бар еңбек кітапшасының немесе еңбек шартының, немесе еңбек шартын жасау және тоқтату негізінде еңбек қатынастарының туындауын және тоқтатылуын растайтын жұмыс берушінің актісінен үзінді көшірме, немесе қызметкердің еңбек қызметі туралы мәліметтер қамтылған мұрағаттық анықтама;
      көрсетілетін қызметті алушының өкілі жүгінген кезде - жеке тұлғаның уәкілетті өкілінің жеке басын куәландыратын құжат және өкілдікке өкілеттіктерді куәландыратын құжат (жеке басын сәйкестендіру үшін талап етіледі);
      5) «Біліктiлiгi жоғары деңгейдегi жоғары санатты нұсқаушы-спортшы» санатын беру (және/немесе растау) туралы мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін:
      көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжат (жеке басын сәйкестендіру үшін талап етіледі);
      осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;
      облыстың (республикалық маңызы бар қаланың, астананың) дене шынықтыру және спорт мәселелері жөніндегі жергілікті атқарушы органының қолдаухаты;
      білімі туралы дипломның көшірмесі;
      жұмыс берушінің оны тоқтату күні мен негіздемесі туралы белгісі бар еңбек кітапшасының немесе еңбек шартының, немесе еңбек шартын жасау және тоқтату негізінде еңбек қатынастарының туындауын және тоқтатылуын растайтын жұмыс берушінің актісінен үзінді көшірме, немесе қызметкердің еңбек қызметі туралы мәліметтер қамтылған мұрағат анықтамасы;
      спорт түрі бойынша республикалық федерацияның мөрімен расталған, спортшының соңғы 2 жылдағы жетістіктері көрсетілген санат беру туралы қолдаухат;
      көрсетілетін қызметті алушының өкілі жүгінген кезде - жеке тұлғаның уәкілетті өкілінің жеке басын куәландыратын құжат және өкілдікке өкілеттіктерді куәландыратын құжат (бірлестіктің өкілдігі жүгінген кезде керек);
      6) «Жоғары санатты ұлттық спорт төрешiсi», «Ұлттық спорт төрешiсi» төреші санаттарын беру туралы мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін:
      көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжат (жеке басын сәйкестендіру үшін талап етіледі);
      еркін нысандағы өтініш;
      осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 3-қосымшаға сәйкес ұсыным;
      спорт түрі бойынша республикалық федерацияның төрешілер алқасы өткізетін төрешілердің республикалық семинарынан өткені туралы анықтама;
      спорт түрі бойынша республикалық федерацияның мөрімен және оның басшысының қолымен расталған жарыс хаттамаларының көшірмелері;
      3х4 көлеміндегі түрлі-түсті екі фотосурет;
      көрсетілетін қызметті алушының өкілі жүгінген кезде - жеке тұлғаның уәкілетті өкілінің жеке басын куәландыратын құжат және өкілдікке өкілеттіктерді куәландыратын құжат (жеке басын сәйкестендіру үшін талап етіледі).

Қазақстан Республикасы Ұлттық куәландырушы орталығының тіркеу куәліктерін беру және кері қайтарып алу» мемлекеттік қызметі Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің «Мемлекеттік техникалық қызмет» шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы, сондай-ақ «электрондық үкімет» веб-порталы www.egov.kz   немесе www.pki.gov.kz  интернет ресурсы арқылы көрсетіледі.

Қағаз жеткізушіде кез-келген анықтама аларда, біз қолымызды қоямыз. Электрондық құжатқа да оған заңды күшін беру үшін қол қойылады. Ол үшін біз электрондық цифрлық қолтаңбаны пайдаланамыз. Электрондық цифрлық қолтаңба -қол қоюшы тұлғаның өзi қойған қолымен тең.

Электрондық цифрлық қолтаңбаны қалауыңызша екі жолмен алуға болады:

1. ЭЦҚ-ны жаңа үлгідегі жеке куәліктің чипіне жазу арқылы. Бұл үшін  жақын маңда орналасқан ХҚКО барып, жеке куәлікті көрсету керек. Жеке куәлікке жазылған ЭЦҚ-мен тек арнаулы карт-ридер болған кезде ғана жұмыс жасауға болады.

2. ЭЦҚ алуға онлайн-өтінімді беріп, оны компьютерде сақтау арқылы. Бұл жағдайда да берілген өтінімді растау үшін ХҚКО бару қажет. Онлайн-өтінімді беру рәсімі төменде көрсетілген үш кезеңнен тұрады (1-қадам - Нұсқаулықты оқу және БҚ орнату, 2-қадам - онлайн-өтінімді беру, 3-қадам - онлайн-өтінімді растау және ЭЦҚ алу).

Бағдарламалық жасақтама орнату:

1.Java бағдарламалық жасақтама;

2.ҰКО негізгі сертификаттары.

Егер сіз автоматты орнатушының көмегімен негізгі сертификатты орнатуға қиналсаңыз, онда қол режиміндегі негізгі сертификатты жүктеңіз және іске қосыңыз.

Жеке тұлғалар үшін қажетті құжаттар тізімі:

Тапсырыстың нөмірімен және өтініш берушінің қолтаңбасымен өтініш (белгіленген үлгіде);

мемлекеттiк қызметтi алушы жеке тұлғаның жеке басын куәландыратын құжат;
Үшінші тұлғамен алушының мүдделерін ұсыну кезінде - белгіленген үлгіде нотариалды куәландырылған алушының (жеке тұлғаның) өкіліне сенімхатты беруіңіз қажет.

Заңды тұлғалар үшін қажетті құжаттар тізімі:

Тапсырыстың нөмірімен және өтініш берушінің қолтаңбасымен өтініші (белгіленген үлгіде);

мемлекеттiк қызметтi алушы заңды тұлға өкілінің жеке тұлғасын куәландыратын құжат;
мемлекеттiк қызметтi алушының (заңды тұлғаның) өкіліне сенімхат (белгіленген үлгіде);

Заңды тұлғаның бірінші басшысы немесе оның міндетін атқарушы тұлға үшін, сенімхаттың орнына жұмыс орнынан анықтама немесе заңды тұлғаның мөрімен расталған қызметке бірінші басшыны немесе оның міндетін атқарушы тұлғаны тағайындау туралы бұйрықтың көшірмесі (шешім, хаттама).

Мемлекеттік қызметті алушы өтініште көрсетілген деректерді тексеру үшін заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы анықтаманы не куәлікті ұсынады (салыстырып тексеру үшін түпнұсқалар ұсынылмаған жағдайда нотариалды куәландырылған көшірме - заңды тұлға үшін).

Ескерту:

Бір айдың ішінде құжаттарды бермеген жағдайда тапсырыс жойылатын болады.