«Цифрлық Қазақстан» мемлекеттік бағдарламасы

Халықтың цифрлық сауаттылығын арттыру

(2017 жылғы 12 желтоқсанда №827 ҚР Үкіметінің қаулысы)

 

ҚР Ақпарат және коммуникация министрлігі жергілікті атқарушы органдармен (әкімдіктермен) бірлесіп, «Цифрлық Қазақстан» мемлекеттік бағдарламасы аясында халықтың цифрлық сауаттылығын арттыру бойынша іс-шаралар өткізу қарастырылған.

Осыған орай, ағымдағы жылы 1-маусым мен 31-тамыз аралығында еліміздің барлық аймақтарында жергілікті атқарушы органдармен (ақысыз негізде) оқыту курстары ұйымдастырылады. Жергілікті атқарушы органдар халықты оқыту курстарына жазып, топтар құрады.

  • Жас шектеулігі болмайды;
  • Азаматтардың барлық санаттары оқуға бірдей құқылы;

ҚР «Ақпараттандыру» заңы негізінде ҚР АКМ мен ҚР ҰЭМ статистика комитеті халықтың цифрлық сауаттылығының бірнеше деңгейін анықтады:

  • бірінші деңгей - базалық, компьютерді, мобильді гаджеттерді қолдана білу дағдысы, интернетте ақпараттарды іздей білу, қауіпсіздік және мәліметтерді қорғау;
  • екінші деңгей – ақпараттық дағдысы, ол - «Электронды және Ашық үкімет» сервистерін пайдалана білу;
  • үшінші деңгей –транзакциялық дағды, қызметті алу және төлеу сервистерін қолдана білу;
  • төртінші деңгей – интернетте тауарды және қызметті сатып алуға, сатуға, жүргізуге байланысты дағдылар, яғни электронды сауда дағдылары.

Курстың қайда және қай уақытта өткізілетіндігі туралы ақпаратты жергілікті анықтама Call-орталығынан ала аласыздар:

  Орал қаласы +7/7112/514733
  Ақжайық ауданы +7/71136/91823
  Бөкей ордасы ауданы +7/71140/21130
  Бөрлі ауданы +7/71133/20809
  Жаңақала ауданы +7/71141/21845
  Жәнібек ауданы +7/71135/21207
  Зеленов ауданы +7/71130/22959
  Казталов ауданы +7/71144/31169
  Қаратөбе ауданы +7/71145/31642
  Сырым ауданы +7/71134/31285
  Тасқала ауданы +7/71139/21239
  Теректі ауданы +7/71132/21335
  Шыңғырлау ауданы +7/71137/33345

 

Бәйтерек аудандық мәслихатының 2018 жылғы 01 маусымдағы №21-3 «Бәйтерек аудандық мәслихатының 2017 жылғы 15 желтоқсандағы №15-3 «2018-2020 жылдарға арналған аудандық бюджет туралы» шешіміне өзгерістер енгізу туралы»» шешімі (rar, 246 Kb)


2018-2020 жылдарға арналған аудандық бюджеттің негізгі параметрлері бойынша ақпарат

«2018-2020 жылдарға арналған аудандық бюджет туралы» облыстық мәслихаттың шешімі 2018-2022 жылдарға арналған макроэкономикалық көрсеткіштер болжамы негізінде қалыптастырылды және аудандық мәслихаттың 2017 жылғы 15 желтоқсандағы №15-3 шешімімен бекітілді.

Кесте 1

2018-2020 жылдарға арналған аудандық бюджеттің негізгі параметрлері

мың. теңге

 

2018

2019

2020

Түсімдер

6 530 753

6 474 235

6 577 628

Кіріс, соның ішінде:

1 999 136

2 050 686

2 070 997

Салықтық түсімдер

1 885 390

1 886 948

1 885 510

Салықтық емес түсімдер

        5 422

5 533

     5 645

Негізгі капиталды сатудан түсетін түсімдер

    108 324

     158 205

   179 842

Трансферттер түсімі, соның ішінде:

4 531 617

4 423 549

4 506 631

Субвенция

4 333 874

4 423 549

4 506 631

            Нысаналы трансферттер

 

197 743

0,0

0,0

Бюджеттік несиелерді өтеу

0,0

0,0

0,0

Мемлекеттік қаржылық активтерді сатудан түсетін түсімдер

0,0

0,0

0,0

Қарыздар түсімі

432 900

0,0

0,0

Шығыстар

6 530 753

6 474 235

6 577 628

Тапшылық

0,0

0,0

0,0

Түсімдер

2018-2020 жылдарға арналған аудандық бюджетке жеке кірістер түсімі болжамының есебі қолданыстағы «Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы» Қазақстан Республикасының кодексіне, Қазақстан Республикасының Бюджет кодексіне және ҚР ЭДжСМ әзірленген және бекітілген әдістеме бойынша, өткен жыл ішіндегі  түсімдердің серпіні есепке алынып жүргізілді.

2018 жылға арналған аудандық бюджеттің жеке кірістері (салық, салықтық емес және негізгі капиталды сатудан түсетін түсімдер)  1 999 136   мың. теңге сомада бекітілген.

ТРАНСФЕРТТЕРДІҢ ТҮСІМІ

Қазақстан Республикасының Бюджет кодексіне сәйкес кіріс құрылымына трансферттер кіреді. 2018 жылы жалпы сипаттағы  трансферттер 4 333 874 мың. теңге, 2019 жылы – 4 423 549  мың. теңге, 2020 жылы – 4 506 631 мың. теңге сомада қарастырылған, соның ішінде облыстық бюджеттен берілетін субвенция («Республикалық және облыстық бюджеттер, республикалық маңызы бар қала, астана бюджеттері арасындағы 2017-2019 жылдарға арналған жалпы сипаттағы трансферттердің көлемі туралы» 2016 жылғы 29 қарашадағы №24-VI ҚР Заңына сәйкес).

Сонымен қатар, республикалық және облыстық бюджеттен берілетін нысаналы трансферттер және кредиттер қарастырылған: 2018 жылға – 630 643,0 мың. теңге.

Осылайша, аудандық бюджеттің түсімдері 2018 жылға – 6 530 753 мың. теңге,  2019 жылға – 6 474 235  мың. теңге, 2020 жылға – 6 577 628 мың. теңге көлемінде белгіленген.

ШЫҒЫСТАР

2018–2020  жылдарға арналған аудандық бюджеттің шығыстары Елбасының  Қазақстан халқына жолдауларынан туындайтын іс-шараларды жүзеге асыруға бағытталған.

Кесте 1

Аудандық бюджеттің салалар бойынша шығыстары  

 

Әлеуметтік блок (әлеуметтік сала)

Аудандық бюджет бойынша

Әлеуметтік блок шығыстары 3 функционалдық топты құрайды, атап айтқанда: білім беру; деңсаулық сақтау; әлеуметтік қамсыздандыру және әлеуметтік көмек; мәдениет, спорт, туризм және ақпараттық кеңістік.

Тұтастай алғанда, 2018 жылы аудандық бюджеттің әлеуметтік салаға шығыстары жалпы шығыстар көлемінің 80,6% немесе абсолюттік мағынада 5 263 992 мың. теңге, 2019 жылы – жалпы шығыстардың 81,8% немесе 5 294 453 мың. теңге, 2020 жылы – жалпы шығыстардың 81,9% немесе 5 384 858 мың. теңге құрайды.

Әлеуметтік саланың негізгі басымдылығы азаматтардың әл-ауқатын арттыруға бағытталған бұрын қабылданған барлық әлеуметтік міндеттерді орындау болып табылады.

 

2018-2020 жылдардың негізгі әлеуметтік көрсеткіштері 

Кесте 2

Көрсеткіштер

2018 ж.

(теңге)

Жалақының ең төмен мөлшері

28 284

Мемлекеттік базалық зейнетақы төлемінің ең төмен мөлшері

15 274

Зейнетақының ең төмен мөлшері

33 745

Айлық есептік көрсеткіш (АЕК)

2 405

Базалық әлеуметтік төлемдердің мөлшерлерін есептеу үшін ең төмен күнкөріс деңгейінің шамасы

28 284

 

Кесте 2

Аудандық бюджеттің әлеуметтік салаға арналған шығыстары*

**  2- кестеде әлеуметтік сала шығыстар 100 % есебінде және әлеуметтік блокқа кіретін салалар үлесі көрсетілген.

 

Білім беру

 

2018-2020 жылдарға білім беруге арналған шығыстар

Кесте 3

мың. теңге

Көрсеткіштер

2018

2019

2020

Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту ұйымдарының қызметін қамтамасыз ету

220 280

226 716

233 785

Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында мемлекеттік білім беру тапсырысын іске асыруға

25 083

26 839

28 449

Ауылдық жерлерде оқушыларды жақын жердегі мектепке дейін тегін алып баруды және одан алып қайтуды ұйымдастыру

1 620

0

0

Балалар мен жасөспірімдерге  спорт бойынша қосымша білім беру

39 053

42 934

43 510

Жалпы білім беру

3 747 682

3 867 011

3 920 021

Балаларға  қосымша білім беру

169 746

179 609

184 589

Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім беру объектілерін салу және реконструкциялау

2 891

0

0

Жергілікті деңгейде білім беру саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыру жөніндегі қызметтер

22 290

23 850

24 804

Ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) мемлекеттік білім беру мекемелер үшін оқулықтар мен оқу-әдiстемелiк кешендерді сатып алу және жеткізу

24 183

44 607

46 283

Аудандық (қалалық) ауқымдағы мектеп олимпиадаларын және мектептен тыс іс-шараларды өткiзу

2 513

2 792

2 960

Жетім баланы (жетім балаларды) және ата-аналарының қамқорынсыз қалған баланы (балаларды) күтіп-ұстауға қамқоршыларға (қорғаншыларға)  ай сайынға ақшалай қаражат төлемі

17 777

20 654

21 893

Ведомстволық бағыныстағы мемлекеттік мекемелерінің және ұйымдарының күрделі шығыстары

19 840

0

0

Республикалық бюджеттен берілетін нысаналы трансферттер, соның ішінде

6 698

0

0

- тілдік курстар бойынша тағылымдамадан өткен мұғалімдерге қосымша ақы төлеуге

5 285

 

0

0

Облыстық бюджеттен берілетін нысаналы трансферттер, соның ішінде

1 413

0

0

-жаңа оқу бағдарламаларының енуіне және жаңа оқулықтар шығуына байланысты оқулықтар сатып алуға

17 899

0

0

2018 жылы білім беру саласы бойынша барлығы  4 317 555  мың. теңге сомада қаржыландыру қарастырылып отыр (2019 жылы – 4 435 012 мың. теңге, 2020 жылы – 4 506 294 мың. теңге).

 

Әлеуметтік көмек және әлеуметтік қамсыздандыру

 

 2018 жылға арналған бюджеттің ағымдағы шығыстары  438 382 мың. теңге сомада көзделген (2019 жылға – 328 665 мың.теңге, 2020 жылға – 340 299 мың. теңге).

 

Көрсеткіштер

2018  

2019

2020

Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек

16 848

10 056

10 659

Патронат тәрбиешілерге берілген баланы (балаларды) асырап бағу

29 149

36 211

37 659

Мұқтаж азаматтарға үйде әлеуметтiк көмек көрсету

115 677

119 184

120 760

Тұрғын үйге көмек көрсету

1 057

1 183

1 266

Жергілікті өкілетті органдардың шешімі бойынша мұқтаж азаматтардың жекелеген топтарына әлеуметтік көмек

42 667

45 654

46 850

Жәрдемақыларды және басқа да әлеуметтік төлемдерді есептеу, төлеу мен жеткізу бойынша қызметтерге ақы төлеу

1 192

1 296

1 374

Жұмыспен қамту орталықтарының қызметін қамтамасыз ету

19 951

20 060

21 464

Мүгедектерді оңалту жеке бағдарламасына сәйкес, мұқтаж мүгедектерді міндетті гигиеналық құралдармен және ымдау тілі мамандарының қызмет көрсетуін, жеке көмекшілермен қамтамасыз ету

15 820

21 413

22 912

Жергілікті деңгейде  халық үшін әлеуметтік бағдарламаларды жұмыспен қамтуды қамтамасыз етуді іске асыру саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыру жөніндегі қызметтер

24 818

29 565

30 635

Республикалық бюджеттен берілетін нысаналы трансферттер, соның ішінде:

101 312

0

0

мүгедектерді міндетті гигиеналық құралдармен қамтамасыз ету нормаларын ұлғайтуға

10 012

0

0

ымдау тілі маманының қызмет көрсетуге

1 018

0

0

мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек төлеміне

41 939

0

0

халықты жұмыспен қамту орталықтарына әлеуметтік жұмыс жөніндегі консультанттар мен ассистенттерді енгізуге

16 774

0

0

жалақыны ішінара субсидиялауға

10 985

0

0

жастар практикасына

15 873

0

0

техникалық көмекшi (компенсаторлық)  құралдар тiзбесiн кеңейтуге

4 331

0

0

мүгедектерге қызмет көрсетуге бағдарланған ұйымдар орналасқан жерлерде жол белгілері мен сілтегіштерін орнатуға

380

0

0

Облыстық бюджеттен берілетін нысаналы трансферттер, соның ішінде:

30 269

0

0

жұмысшы кадрларды еңбек нарығында сұранысқа ие кәсіптер және дағдылар бойынша қысқа мерзімді кәсіптік оқуға

17 522

0

0

жастар практикасына

12 747

0

0

 

Мәдениет, архив, спорт, туризм, ақпараттық кеңістік,

жастар саясаты және дін 

 

2018 жылға арналған бюджеттің шығыстары 508 055 мың. теңге сомада қарастырылған (2019 жылға – 530 776 мың. теңге,  2020 жылға – 538 265 мың. теңге).

 

Мәдениет, архив, спорт, туризм, ақпараттық кеңістік,

жастар саясаты және дін салаларына арналған шығыстар

 

Кесте 4

мың. теңге

Атаулары

2018

2019

2020

БАРЛЫҒЫ

4 914,4

4 526,4

4 700,0

БАРЛЫҒЫ:

508 055

530 776

538 265

Мәдени-демалыс жұмысын қолдау

304 598

325 920

327 957

Аудандық (облыстық маңызы бар қалалық)  деңгейде спорттық жарыстар өткiзу

8 373

8 959

9 497

Әртүрлi спорт түрлерi бойынша аудан (облыстық маңызы бар қала)  құрама командаларының мүшелерiн дайындау және олардың облыстық спорт жарыстарына қатысуы

4 281

4 579

4 900

Cпорт объектілерін дамыту

1 043

0

0

Мемлекеттік ақпараттық саясат жүргізу жөніндегі қызметтер

16 278

19 677

20 464

Аудандық (қалалық) кiтапханалардың жұмыс iстеуi

130 885

135 732

137 161

Жергілікті деңгейде ақпарат, мемлекеттілікті нығайту және азаматтардың әлеуметтік сенімділігін қалыптастыру саласында мемлекеттік саясатты іске асыру жөніндегі қызметтер

12 786

13 681

14 502

Жастар саясаты саласында іс-шараларды іске асыру

8 952

10 717

11 467

Жергілікті деңгейде мәдениет, тілдерді дамыту, дене шынықтыру және спорт саласында мемлекеттік саясатты іске асыру жөніндегі қызметтер

10 859

11 511

12 317

Ведомстволық бағыныстағы мемлекеттік мекемелерінің және ұйымдарының күрделі шығыстары

10 000

0

0

 

 

Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылыққа арналған шығыстар

 

Кесте 5

мың. теңге

Атауы

2018

2019

2020

БАРЛЫҒЫ

112 331

10 264

10 982

Азматтардың жекелген санаттарын тұрғын үймен қамтамасыз ету

7 800

8 346

8 930

Елді мекендерді аббаттандыру және көгалдандыру

0

555

594

Инженерлік-коммуникациялық инфрақұрылымды жобалау, дамыту және (немесе) жайластыру

13 496

0

0

Сумен жабдықтау және су бұру жүйесінің жұмыс істеуі

1 879

0

0

Мемлекеттік тұрғын үй қорының сақтаулуын ұйымдастыру

1 286

1 363

1 458

Ауылдық елді мекендердегі сумен жабдықтау және су бұру жүйелерін дамыту («Мичурин, Дариян, Рубежин, Махамбет ауылдарында су құбырын құрылысына жұмыс жобасы бойынша ЖСБ жасау)

9 478

0

0

Облыстық бюджеттен берілетін нысаналы трансферттер, соның ішінде:

41 565

 

 

Володарка ауылының сумен жабдықтау жүйесін қайта құру

32 762

0

0

Егіндібұлақ ауылының су құбырының құрылысы" жұмыс жобасы бойынша кешенді мемлекеттік ведомстводан тыс сараптамадан өткізу

1 042

0

0

Мичурин ауылының су құбырын қайта құру" жұмыс жобасы бойынша кешенді мемлекеттік ведомстводан тыс сараптамадан өткізу

1 477

0

0

Трекино ауылының су құбырының құрылысы" жұмыс жобасы бойынша кешенді мемлекеттік ведомстводан тыс сараптамадан өткізу

1 618

0

0

Октябрьское ауылының су құбырының құрылысы" жұмыс жобасы бойынша кешенді мемлекеттік ведомстводан тыс сараптамадан өткізу

 1 042

0

0

Зеленое ауылының су құбырының құрылысы" жұмыс жобасы бойынша кешенді мемлекеттік ведомстводан тыс сараптамадан өткізу

1 042

0

0

Достық ауылының су құбырын қайта құру" жұмыс жобасы бойынша кешенді мемлекеттік ведомстводан тыс сараптамадан өткізу

1 374

0

0

Үлкен Шаған ауылының су құбырының құрылысы" жұмыс жобасы бойынша кешенді мемлекеттік ведомстводан тыс сараптамадан өткізу

1 208

0

0

 

 

Ауыл, су, орман, балық шаруашылығы, ерекше қорғалатын табиғи аумақтар, қоршаған ортаны және жануарлар дүниесін қорғау мен жер қатынастары

 

Кесте 6

мың. теңге

Атаулары

2018

2019

2020

Барлығы:

12 167,4

5 112,8

5 308,2

Жергілікті деңгейде ауыл шаруашылығы саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыру жөніндегі қызметтер

19 592

20 556

21 995

Жергілікті деңгейде ветеринария саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыру жөніндегі қызметтер

15 097

16 003

17 123

Мал көмінділерінің (биотермиялық шұңқырлардың) жұмыс істеуін қамтамасыз ету

2 896

3 099

3 316

Мал көмінділерінің (биотермиялық шұңқырлардың) жұмыс істеуін қамтамасыз ету

5 567

5 957

6 374

Қаңғыбас иттер мен мысықтарды аулауды және жоюды ұйымдастыру

52 847

58 742

61 092

Эпизоотияға қарсы іс-шаралар жүргізу

1 210

1 295

1 386

Жануарлардың саулығы мен адамның денсаулығына қауіп төндіретін, алып қоймай залалсыздандырылған (зарарсыздандырылған) және қайта өңделген жануарлардың, жануарлардан алынатын өнімдер мен шикізаттың құнын иелеріне өтеу

13 227

14 021

15 002

Аудан (облыстық маңызы бар қала) аумағында жер қатынастарын реттеу саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыру жөніндегі қызметтер

2 260

2 817

3 014

Ауыл шаруашылығы жануарларын сәйкестендіру жөніндегі іс-шараларды өткізу

50 197

63 184

64 607

Мамандардың әлеуметтік көмек көрсетуі жөніндегі шараларды іске асыру

12 167,4

5 112,8

5 308,2

 

Ауылдардағы әлеуметтік сала мамандарын әлеуметтік қолдау шаралары

 

 

 

Кесте 7

мың. теңге

Атаулары

2018

2019

2020

Мамандар саны, адам

120

 

 

Мамандарды әлеуметтік қолдау шараларын   іске асыру үшін жергілікті атқарушы органдарға берілетін бюджеттік кредиттер

 

432 900

 

 

 

Аудандық жергілікті атқарушы органының резерві

Кесте 8

мың. теңге

Атаулары

2018

2019

2020

Аудандық жергілікті атқарушы органының резерві

 

31 000

43 425

43 958

 

2018-2020 жылдарға арналған ауылдық округтерге трансферттер (аудандық бюджеттен жергілікті өзін өзі басқару органдарға берілетін бюджеттік қаражаттар) сәйкесінше 22 692 мың. теңгені, 24 820 мың. теңгені және 26 557 мың. теңгені құрайды.

 

Трансферттер

Кесте 9

мың. теңге

Атаулары

2018 жыл

2019 жыл

2020 жыл

Барлығы

22 692

24 820

26 557

Белес ауылдық округі

2 221

2 433

2 603

Егіндібұлақ ауылдық округі

1 007

1 100

1 177

Железнов ауылдық округі

2  154

2 353

2 517

Зеленый ауылдық округі

3 590

3 934

4 210

Краснов ауылдық округі

1 429

1 564

1 674

Рубежин ауылдық округі

2 821

3 100

3 317

Макаров ауылдық округі

1 441

1 573

1 683

Раздольный ауылдық округі

1 823

2 000

2 140

Сұлу көл ауылдық округі

1 312

1 434

1 534

Шалғай ауылдық округі

1 047

1 144

1 224

Чеботарев ауылдық округі

485

530

567

Чиров ауылдық округі

1 033

1 130          

1 209

Янайкин ауылдық округі

2 329            

2 525           

2 702

 

2018-2020 жылдарға арналған ауылдық округтерге субвенциялар (аудандық бюджеттен ауылдық округтердің бюджеттерге берілетін бюджеттік қаражаттар) сәйкесінше 139 047 мың. теңгені, 144 794 мың. теңгені және 152 818 мың. теңгені құрайды.

 

Субвенциялар

Кесте 10

мың. теңге

Атаулары

2018 жыл

2019 жыл

2020 жыл

Барлығы

139 047

144 974

152 818

Дариян ауылдық округі

21 257

22 041

23 258

Достық ауылдық округі

19 835

20 685

21 860

Көшім ауылдық округі

13 837

14 321

15 105

Махамбет ауылдық округі

13 990

14 534

15 318

Переметный ауылдық округі

19 927

21272

22 354

Трекин ауылдық округі

9 583

9 834

10 378

Щапов ауылдық округі

15 534

16 150

17 003

Январцев ауылдық округі

25 084

26 137

27 542

2018 жылға арналған бекітілген бюджет бойынша түсніктеме жазба

 

Бәйтерек аудандық мәслихаттың 2017 жылғы 15 желтоқсанындағы №15-3 сессия шешімімен  «Бәйтерек ауданы әкімінің аппараты» ММ 2018 жылға арналған бюджеті 120718 мың теңгеге бекітілгенін хабарлайды, соның ішінде

 

001000  бағдарламасы бойынша – Аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімінің қызметін қамтамасыз ету жөніндегі қызметтер – 98281 мың теңге

111

Еңбек ақы төлеу

32461 мың теңге

113

Өтемақы төлемдері

5007 мың теңге

121

Әлеуметтік салық

1755 мың теңге

122

Мемлекеттік әлеуметтік сақтандыру қорына әлеуметтік аударылымдар

1463 мың теңге

123

Міндетті сақтандыру жарналары

62 мың теңге

124

Міндетті медициналық сақтандыру жарналары

502 мың теңге

131

Техникалық персоналдың еңбегіне ақы төлеу

13829 мың теңге

135

Техникалық персонал бойынша жұмыс берушілердің жарналары

 (әлеуметтік салық, әлеуметтік аударылымдар.)

1582 мың теңге

136

Техникалық персоналдың ел ішіндегі іссапарлары мен қызметтік сапарлары

1668 мың теңге

144

Отын, жанар-жағар май материалдарын сатып алу

10475 мың теңге

149

Өзге де қорларды сатып алу

4809 мың теңге

151

Коммуналдық қызметтерге ақы төлеу

4045 мың теңге

152

Байланыс қызметтеріне ақы төлеу

3488 мың теңге

159

Өзге де қызметтер мен жұмыстарға ақы төлеу

13645 мың теңге

161

Ел ішіндегі іссапарлар мен қызметтік сапарлар

3044 мың теңге

169

Өзге де ағымдағы шығындар

96 мың теңге

414

Негізгі жабдықтарды сатып алу

350 мың теңге

 

 

005000 бағдарламасы бойынша – жалпыға бірдей әскери міндетті атқару шеңберіндегі іс-шаралар              7557 мың теңге

149

Өзге де қорларды сатып алу

248 мың теңге

144

Отын, жанар-жағар май материалдарын сатып алу

500 мың теңге

152

Байланыс қызметтеріне ақы төлеу

456 мың теңге

159

Өзге де қызметтер мен жұмыстарға ақы төлеу

4499 мың теңге

161

Ел ішіндегі іссапарлар мен қызметтік сапарлар

1854 мың теңге

 

 

007000 бағдарламасы бойынша – Аудандық (қалалық) ауқымдағы дала өрттерінің, сондай-ақ мемлекеттік өртке қарсы қызмет органдары құрылмаған елді мекендерде өрттердің алдын алу және оларды сөндіру жөніндегі іс-шаралар

159

Өзге де қызметтер мен жұмыстарға ақы төлеу

14880 мың теңге

 

 

Бәйтерек ауданы әкімі

аппаратының басшысы                                                             М.Залмуканов

                                            

Бухгалтері                                                                                        И. Мухина

 

 

Зеленов ауданы бойынша

2018-2019 жылдарға

жайылымдарды басқару және

оларды пайдалану жөніндегі

жоспарды бекіту туралы

 

Қазақстан Республикасының 2017 жылғы 20 ақпандағы «Жайылымдар туралы» және 2001 жылғы 23 қаңтардағы «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы» Заңдарына сәйкес, Зеленов аудандық мәслихат ШЕШІМ ҚАБЫЛДАДЫ:

1. Осы шешімнің қосымшасына сәйкес Зеленов ауданы бойынша 2018-2019 жылдарға жайылымдарды басқару және оларды пайдалану жөніндегі жоспары бекітілсін.

2. Аудандық мәслихат аппаратының басшысы (Г.А. Терехов) осы шешімнің әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін, Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде және бұқаралық ақпарат құралдарында оның ресми жариялануын қамтамасыз етсін.

3. Осы шешім алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

 

Қосымша

 

Сессия төрағасы                                          Б.Ислямова

 

Аудандық

мәслихат хатшысы                                   Р.Исмагулов

Жаңа нысандағы атаулы әлеуметтік көмек дегеніміз не?

Атаулы әлеуметтік  көмек  –  жан  басына  шаққандағы орташа  айлық табысы кедейлік шегінен төмен жеке адамдарға (отбасыларға) мемлекет ақшалай  нысанда  беретін  төлем.

Отбасының  немесе  жеке  адамның  әлеуметтік  жағдайына  байланысты,

көмек  екі  түрге  бөлінеді:  шартсыз  және  шартты.

*Шартсыз ақшалай көмек – жұмыспен қамтуға жәрдемдесу шараларына  қатысу  мүмкіндігі шектеулі  аз  қамтылған  адамдарға  (отбасыларға)

ай  сайынғы  ақшалай  төлемдер  түрінде  көрсетілетін  атаулы  әлеуметтік

көмек  түрі.

*Шартты  ақшалай  көмек  –  жұмыспен  қамтуға  жәрдемдесу  шараларына және (немесе) қажет болған жағдайда әлеуметтік бейімдеу шараларына міндетті түрде қатысу шартымен ай сайынғы  немесе біржолғы ақшалай  төлем  түрінде  аз  қамтылған  адамдарға  (отбасыларға)  көрсетілетін атаулы  әлеуметтік  көмек  түрі.

 

Атаулы әлеуметтік көмек алуға кім үміткер бола алады?

Жан басына  шаққандағы орташа  табысы  кедейлік  шегінен  аспайтын Қазақстан  Республикасының  азаматтары,  оралмандар,  босқындар, Қазақстан Республикасында  тұрақты  тұратын  шетелдіктер және  азаматтығы  жоқ  адамдар.

Шартсыз ақшалай  көмек:

1) «Қазақстан Республикасында зейнетақымен қамсыздандыру туралы»

Қазақстан Республикасы Заңының 11-бабының 1-тармағымен белгіленген  зейнеткерлік  жасқа  жетуіне;  1  немесе  2-топтағы  мүгедектігіне;  екі айдан  астам  уақытша  еңбекке  жарамсыздығы  белгілене  алатын  ауруының  бар  болуына  орай  жұмыспен  қамтуға  жәрдемдесу  шараларына қатысу мүмкіндігі шектеулі жалғызбасты және  (немесе)  жалғыз тұратын аз қамтылған  адамдарға;

2)  отбасындағы  еңбекке  қабілетті  мүшелерінің  барлығы  бірінші  немесе  екінші топтағы  мүгедектер  болып  табылатын және(немесе)  екі айдан астам уақытша  еңбекке  жарамсыздығы  белгілене  алатын  ауруы  бар  және (немесе)  жеті  жасқа  дейінгі  балаға,  мүгедек-балаға,  бірінші  немесе екінші топтағы мүгедекке, күтімге және көмекке мұқтаж қария адамға күтімді жүзеге  асыратын  аз  қамтылған  отбасыларға  көрсетіл еді.

Шартты  ақшалай  көмек   осы  баптың  4-тармағында  көрсетілген адамдар (отбасылардан)  басқа жұмыспен қамтуға жәрдемдесу шараларына және (немесе) қажет болған жағдайда әлеуметтік бейімде у шараларына қатысу шартымен жалғызбасты және (немесе) жалғыз тұратын  аз қамтылған еңбекке қабілетті адамдарға, бұдан басқа, құрамында еңбекке  қабілетті  мүшесі  (мүшелері)  бар  аз  қамтылған  отбасыларға  көрсетіледі.

 

Жаңа нысандағы атаулы әлеуметтік көмек қандай кезеңге тағайындалады?

Атаулы әлеуметтік көмектің тағайындалу кезеңі төлем түріне байланысты  –  шартсыз  немесе  шартты.

Шартсыз  ақшалай  көмек  ағымдағы  тоқсанға  (3  ай)  тағайындалады

және  ай  сайын  төленеді.

Шартты  ақшалай  көмек  әлеуметтік  келісімшарттың  әрекет  ету

мерзіміне  тағайындалады  (6  ай).

Шартты  ақшалай  көмек  ай  сайын  немесе  өтініш  берушінің  арызы

бойынша  біржолата  үш  ай  үшін  төленеді.

Отбасы мүшел ерінің  әлеуметтік  бейімдеуін  жалғастыру  және  (немесе) еңбекке  қабілетті  отбасы  мүшелерімен  кәсіби  оқуды  және  (немесе) жастар  тәжірибесін ,  әлеуметтік  жұмыс  орындарында  жұмыспен  қамтуды аяқтамауына  байланысты  қажет  болған  жағдайда  шартты ақшалай көмек  тағайындау  кезінде  оны  қосымша  алты  айға  дейін ұзартуға мүмкіндік  бар.

 

Әлеуметтік келісімшарт және отбасыға көмектің жеке жоспары дегеніміз не?

Әлеуметтік  келісімшарт екі  тараптың  –  әлеуметтік  көмек  алушы  мен әлеуметтік қорғау қызметінің міндеттемелері  бар, қаржылай көмек алу

үшін  арналған .

Яғни, мемлекет  өз  тарапынан  отбасының  қиын  өмірлік  жағдайынан

шығу үшін кәсіби және әлеуметтік бейімдеу бойынша қаржылық көмекпен  күшейтілген  шаралар  қолданатын  болады  (жаңа  нысандағы  АӘК),  ол үшін  алушыдан  жауап  әрекеті  талап  етіледі  (жұмыс  іздеу,  әлеуметтік-кәсіби  бейімдеу).

Келісімшарт  бойынша  аз  қамтылған  азаматтар  өзіне  жұмысқа  орналасу  бойынша  міндеттемелер  қабылдайды  (көбінесе  Нәтижелі  жұмыспен қамтуды  және  жаппай  кәсіпкерлікті  дамыту  бағдарламасының  аясында), мемлекет  жергілікті  деңгейдегі  атқарушы  орган  ретінде  (Жұмыспен қамту  орталығы  және  жұмыспен  қамту  және  әлеуметтік  бағдарламалар бөлімдері)  оларға  жұмыспен  қамтуға  жәрдемдесу шараларын ,  ал  қажетті жағдайларда  –  әлеуметтік  бейімдеу  шараларын  көрсетуге  міндеттенеді.

Отбасыға  көмектің  жеке  жоспары  –  Жұмыспен  қамту  орталығы

атаулы  әлеуметтік  көмекті  алу  үшін  жүгінген  адаммен  және  (немесе)

оның отбасы мүшелерімен бірлесе отырып әзірлеген , жұмыспен қамтуға

жәрдемдесу  және  (немесе)  әлеуметтік  бейімдеу  бойынша  іс-шаралар

жоспары.

Отбасыға  көмектің  жеке  жоспарына  отбасының  қиын  өмірлік  жағдайдан  шығуы  үшін  нақты  іс-шаралар  кешені  кіреді.

Отбасыға көмектің жеке жоспары әлеуметтік келісімшарттың ажырамас  бөлігі  болып  табылады.

 

Әлеуметтік  келісімшарт  жасасу

Әлеуметтік  келісімшарт  жасасу  шартты  ақшалай  көмек  тағайындау

үшін  міндетті  шарт  болып  табылады.

Әлеуметтік  келісімшарт  учаскелік  комиссияның  қорытындысын,

сонымен қоса,  қажет  болған  жағдайда халықты  жұмыспен қамту мәселелері  бойынша  аудандық  (қалалық)  немесе  өңірлік  комиссиялардың

рекомендациясын  алғаннан  кейін  үш  жұмыс  күн  ішінде  жасалады.

Шартты ақшалай көмек алушыларымен әлеуметтік келісімшарт алты

айға  жасалады. Отбасы мүшелерінің  әлеуметтік бейімдеуін жалғастыру

және (немесе) еңбекке қабілетті отбасы мүшелерімен кәсіби оқуды және

(немесе)  жастар тәжірибесін ,  әлеуметтік  жұмыс орындарында  жұмыспен

қамтуды  аяқтамауына  байланысты  қажет  болған  жағдайда  қосымша

алты  айға  дейін  ұзартылады.

 

Жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді  шараларына кім тартылмайды?

Шартты  ақшалай  көмек  төлеу  үшін  жұмыспен  қамтудың  белсенді

шараларына  қатысу  келесі  санаттарға  міндетті  емес:

1)  бірінші  және  екінші  топ  мүгедектеріне;

2) күндізгі бөлімде оқитын қатыс ушыларға, студенттерге, тыңдаушыларға,

курсанттарға және магистранттарға;

3) екі айдан астам жұмысқа жарамсыздығы белгіленуі мүмкін болатын

ауруға шалдыққан адамдарға;

4) басқа адамның қарауын және көмегін қажет ететін жеті жасқа дейінгі балаларға, мүгедек-балар, бірінші және екінші топ мүгедектерін е, сексен жастан асқан қарттарға қараушы адамдарға;

5)  тұрақты  жұмысы  бар  адамдарға.

 

Жаңа нысандағы атаулы әлеуметтік көмектің аз қамтылған отбасыларды қолдаудың қазіргі уақытта қолданыстағы бағдарламалардан айырмашылығы

Жаңа нысандағы АӘК пайда болуына дейін әлеуметтік көмектің кезкелген түрін е жүгіну процесі үш қадамнан тұратын қайталанатын циклмен  шектелетін :  арызды  беру  –  заңдылылықты  анықтау  –  ақшалай

көмекті  тағайындау  және  төлеу.  Жәрдемақы  тағайындалғаннан  кейін

өтініш  беруші  үш  айға  жоғалатын  –  келесі  арызды  беруге  дейін ,  ал

көмекті  тағайындаған  маман  ол  туралы  «ұмытатын».  Әрине,  өтініш

берушіге  жұмысқа  орналасу  ұсынылатын ,  бірақ  отбасының  басқа

мүшелері  бұл  процесске  қатыспайтын .

Жаңа  нысандағы  АӘК  қолданыстағы  бағдарламалардан  негізгі

Айырмашылығы – бұл  отбасының  жекеленген  қажеттіліктеріне  бағытталған  тәсілдің  кешенділігі.

Әлеуметтік  қорғаудың  тәжірибесінде  алғаш рет  жұмыс  өтініш берушімен ғана емес,  отбасының еңбекке қабілетті  мүшелерінің барлығымен жүргізіледі. Оған қоса, бірінші рет жүгіну мезетінен бастап отбасымен  бір  адам  жұмыс  істейді.  Бұл  әлеуметтік  қорғау  органымен  көмек алушы  арасында  өзара  әрекеттесудің  жаңа  тәжірибесін  жаратады.

Зеленов аудандық мәслихатының

2017 жылғы 25 тамыздағы №23   

өкімімен бекітілген

«Зеленов аудандық мәслихат аппараты» ММ

(ұйымның атауы)

 

Сыбайлас  жемқорлыққа қарсы стандарт

Осы сыбайлас жемқорлыққа қарсы  стандарт «Зеленов аудандық мәслихат аппараты» ММ-і қызметінде және аппарат  қызметкерлерінің арасында сыбайлас жемқорлық жағдайларының туындауына жол бермеу негізінде әзірленген.

  1. Қоғамдық қатынас саласының атауы: Жергілікті өкілді орган

2.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы стандартты әзірлеушінің атауы: «Зеленов аудандық мәслихат аппараты»ММ-і

  1. Қоғамдық қатынастардың жеке саласына жұмыс істейтін адамдар іс-әрекет қағидалары:

3.1 сыбайлас жемқорлыққа қарсы стандарттарымен қозғалатын салада жеке және заңды тұлғалардың құқықтары мен заңды мүдделерін іске асыру кезінде:

Қазақстан Республикасының Конституциясына, Заңдарына және өзге де нормативтік құқықтық актілерге сәйкес жұмыс жасау;

Қазақстан Республикасының Заңдарына сәйкес мемлекеттік бақылау және қадағалау жүргізу;

Жеке және заңды тұлғалардың құқықтары мен бостандықтарын сақтау мен оларды қорғауды қамтамасыз етуге, азаматтардың өтініштерін заңмен белгіленген тәртіпте, мерзімде қарау және қажетті шаралар қолдану;

Лауазымдық өкілеттіліктерін орындау барысында саяси партиялар мен қоғамдық және діни қауымдастықтардың қызметтерінен тәуелсіздік және бейтараптық таныта білу;

Нормативтік құқықтық актілерде сәйкес келмеу және әртүрлі түсініктемелер анықталған жағдайда,  нормативтік құқықтық актіні дайындаған құзіретті органға дереу хабарлау;

Лауазымдық өкілеттіліктерін орындау барысында, ҚР Заңдарында көрсетілген жағдайларды қоспағанда, азаматтардың жеке өмірі және ар-намысын қозғайтын мәліметтерді жария етпеу және олардан мұндай ақпарат беруді мұқтаждамау;

3.2. өз құзіреті шеңберінде басқарушылық және өзге шешімдерді даярлау және қабылдау кезінде:

Мүдделер қақтығысының туындау мүмкіндігіне жол бермеу үшін, кез келген шаралар қабылдау.

Бақылау және өзге де шараларды жүргізу барысында шешім шығаруды талап еткен жағдайда, сұрақтарды объективті, заңға сәйкес шешім қабылдау.

 

Мемлекеттік қызметкердің құзырына кіретін шешім шығару кезінде, өзімен заңда көрсетілген міндеттерін орындауына қатысты ешқандай материалдық игіліктер, қызмет атқарулар және өзге де артықшылықтар қабылдамау;

Өз өкілдіктерін берілген құқықтары шегінде және лауазымдық міндеттеріне сәйкес атқару;

Қызметтік міндеттерді атқару барысында жеке және заңды тұлғалардың қалауына бас имеу, олардың ықпалынан тәуелсіз болу;

Еңбек тәртібін мүлтіксіз сақтау, берілген міндеттерін тиімді пайдалану; қызметтік міндеттерін дұрыс  және сапалы атқару; жұмыс уақытын тиімді пайдалану.

3.3. нормативтік құқықтық актілердің жобаларын дайындауға ұсыныс беру кезінде:

Нормативтік құқықтық актілерге ұсыныс беру кезінде ҚР 2016 жылғы 06-ы сәуіріндегі №480-V ҚРЗ «Құқықтық актілер туралы» заңына қатаң сүйіну;

Нормативтік құқықтық актілердің өзіне және үшінші тұлғалардың игілігіне пайда табу мақсатында қабылдануына жол бермеу;

Белгісіз орта тұлғаларға   және нақты жеке тұлғаларға назарына айналуы қажет.

 

3.4. тіршілік әрекеті саласы спецификасына байланысты туындайтын өзге қарым қатынастар кезінде:

Мемлекет мүдделеріне шығын келтіретін, мемлекеттік органдардың жұмысынабөгет болатын және тиімділігін түсіретін әрекеттерге төпеп беру.

Заңмен белгіленген тәртіптік, әкімшілік немесе қылмыстық жауапкершілікке тартылатын қателіктер мен өзге де құқық бұзушылықтарға жол бермеу;

Іскерлік әдеп пен ресми тәртіп ережелерін сақтау;

Басқа мемлекеттік қызметкерлер тарапынан қызметтік әдеп нормаларын бұзушылығын болдырмау немесе бетін қайтару бойынша шаралар қолдану;

Ұжымда, әріптестердің ар намысы мен абыройына нұқсан келтіретін жеке және кәсіптік қасиеттерін талқылаудан ұстану;

Басшылықтың тапсырмаларын орындау барысында тек объективті және тексерілген ақпараттар ұсыну.

  1. Өзге де шектеулер мен тыйым салулар

Егер мемлекеттік қызметкер жемқорлық туралы ақпаратқа ие болған жағдайда, ол, осындай құқық бұзушылықтардың алдын-алу және тоқтату үшін шаралар қолдануы қажет, сонымен қатар жоғары тұрған басшылығын, сол жұмыс жасайтын мемлекеттік орган басшылығын, құзіретті мемлекеттік органдарды хат жүзінде ақпараттандыру. Сонымен қатар мемлекеттік қызметкер жоғарыда аталған тұлғаларды және органдарды, оның басқа тұлғаларды жемқорлыққа қарсы құқық бұзушылықтарға итермелегені жөнінде хат жүзінде дереу ақпараттандыруы қажет;

 

Мемлекеттік функцияларын атқаруға үйлеспейтін қызметтер және кәсіпкерлік қызмет атқаруға; жеке және заңды тұлғалардан лауазымдық қызметін атқарғаны үшін сыйақы алуға (сыйлық, ақшалай сыйлық, қызмет көрсетулер, ойын сауық, демалыс, көлік шығынын төлеу және өзге де сыйақылар);

Лауазымдық құзыреттілігін және оған қатысты мүмкіншіліктерді өзіне мүліктік және мүліктік емес пайда табу үшін қолдануға.