Қазақстан Республикасының Электрондық үкіметінің порталы

«Е-лицензиялау» порталы

Электрондық үкімет. Ашық үкімет

Бәйтерек ауданының мемлекеттік органдарында көрсетілетін мемлекеттік қызметтерінің балама түрде ХҚКО арқылы көрсетілетін қызметтердің тізімі

Батыс Қазақстан облысы Бәйтерек ауданы халыққа қызмет көрсету орталығының мекен жайлары, жұмыс кестесі, байланыс телефондары және қажетті құжаттар тізімі

Мемлекеттік қызмет көрсету стандарттары, регламенттері

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің тізілімі (rar, 249 Kb)

Жергілікті атқарушы органдармен көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізімі

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер тізілімі

Есептер

Жобалар

«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы" КЕ АҚ Батыс Қазақстан облысы бойынша филиалы - «Халыққа қызмет көрсету орталығы» департаментінің Бәйтерек аудандық бөлімінің мобильдік ХҚКО шығуының 2018 жылғы 2 тоқсанға арналған кестесі (pdf, 758 Kb)

 

видео, баннер, макеттер, парақшалар

Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2015 жылғы 16 шілдедегі №175 «Мұрағат анықтамаларын беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы» (pdf, 3.3 Mb)


Бәйтерек ауданының тұрғындары «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы» КЕ АҚ фронт-кеңселерінен барлық қажетті анықтамаларды ала алады және құжаттарын ресімдей алады. Фронт-кеңселер дүйсенбіден сенбіге дейін сағат 09.00-ден 20.00-ге дейін түскі үзіліссіз жұмыс жасайды және 530 мемлекеттік қызмет көрсетеді. Қазіргі уақытта Бәйтерек ауданы бойынша 2 (екі) фронт-кеңсе қызмет көрсетеді: 1) Переметное а., Гагарин көш., 69 Б.  Анықтама тел: 8-7113-02-36-15.   2) Дариян а., Балдырған көш., 27/1. Анықтама тел. 8-7112-54-26-68.


Мобильді азаматтар базасына жыл басынан бері 1 млн адам тіркелді

14.05.2019

БАСПАСӨЗ ХАБАРЛАМАСЫ

«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы 2019 жылдың алғашқы төрт айында 1,1 млн аса азаматты мобильді азаматтар базасына тіркеді. Осылайша аталмыш базаға тіркелген қазақстандықтардың саны 6,8 миллионға жуықтап отыр.

Мобильді азаматтар базасына тіркеу ерікті түрде жүргізіледі, мұнда азаматтардың жеке сәйкестендіру нөмірі мен ұялы телефон нөмірі байланыстырылып, базаға енгізіледі. Бұл арқылы дерекқорда жеке мәліметтері бар адамдар халыққа қызмет көрсету орталығына бармай, бірнеше мемлекеттік қызмет пен сервисті онлайн түрде ала алады. Мәселен, базаға тіркелгендер egov.kz порталының құпиясөзін ұмытқан жағдайда, ұялы телефондарына бірретік құпиясөзге сұрау жібере алады. Смартфондағы mgov.kz қосымшасының 81 түрлі қызметін қолдана алады. Жаңа босанған аналар проактивті қызмет аясында, бала туылған шақта жіберілген смске жауап беру арқылы туу куәлігі мен жәрдемақының тағайындалуына өтініш беріп, бөбекті балабақша кезегіне қоя алады. Сонымен қатар базаға тіркелген азаматтар telegram-дағы egovkzbot көмегімен 25 қызметті емін-еркін қолдана алады. Бұл сервис ұялы телефон арқылы мекенжай, соттылықтың болмауы, диспансерлердің есебінде тұрмау туралы, жылжымайтын мүліктің болу/болмауы сияқты бірқатар анықтаманы алып, дәрігер қабылдауына жазылуға, ХҚО кезегін онлайн брондауға, айыппұлдардың бар/жоғын тексеруге мүмкіндік береді. Аталмыш бот 2018 жылы іске қосылды. Осы уақытқа дейін оны 300 мыңға жуық адам қолданып, 162 мың рет мекенжай анықтамасын алып үлгерді.

Қазақстандықтар мобильді азаматтар базасының тізімінде тіркелген/тіркелмегенін egov.kz порталы арқылы тексере алады.

«Азаматтарға арналған үкімет»

мемлекеттік  корпорациясы 

КЕАҚ баспасөз қызметі

eGov.kz

12.03.2019

Адресная справка с места жительства

Государственная регистрация юридических лиц

Выдача справки об отсутствии (наличии) недвижимого имущества

Вызов врача

Мобильное правительство

Направление на трудоустройство

Пенсионные отчисления

Получение персонального кредитного отчета

Получение прав

Получение ЭЦП

Проверка задолженности

Проверка и оплата налогов

Проверка и оплата штрафов ПДД (eGov)

Проверка и оплата штрафов ПДД (mGov)

Регистрация автомобиля

Регистрация брака

Регистрация очереди в детсад

Регистрация по месту жительства

Рождение ребенка

Сервис получения электронных справок третьими лицами

 

"Электрондық үкімет" порталы

07.03.2019

«Азаматтарға арналған үкімет» Ұлт жоспары – бес институционалдық реформаны жүзеге асыру жөніндегі 100-ші қадамды орындады

22.02.2019

БАСПАСӨЗ ХАБАРЛАМАСЫ

рисунок

«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы Елбасының 2015 жылы қабылдаған Ұлт жоспары – бес институционалдық реформаны жүзеге асыру жөніндегі 100-ші қадамды орындады. Оған сәйкес, Канада мен Австралияның үлгісі бойынша мемлекеттік қызметтердің бірыңғай провайдеріне айналатын «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясын құру тапсырылған болатын. 2016 жылдың сәуірінде жұмысын бастаған корпорация халыққа қызмет көрсететін барлық орталықтарды бір жүйеге интеграциялап, мемлекеттік қызметтерді бір жерден алу мүмкіндігін жасады. Сондай-ақ ұлт жоспарында мемлекеттік қызметті сапа менеджменті ISO 9000 сериясына сәйкес халықаралық сертификаттаудан өту міндеті қойылған болатын.

Бұл тапсырманы орындау мақсатында 2017-2018 жылдары сапа менеджменті жүйесінің халықаралық стандарт қағидаттарын енгізу, қызметкерлерді оқыту жұмыстары жүргізіліп, корпорация қызметі біріздендірілді.

«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясының басқарма төрағасы Аблайхан Оспановтың айтуынша, сапа менеджментінің халықаралық сертификатын алу – көрсетілетін қызмет деңгейі өскенінің дәлелі. «Біздің басты міндетіміз – қызмет алушының көңілінен шығып, бар сұранысын өтеу. Корпорациямызға жүгінетін кез келген азамат сапалы қызмет алуы тиіс. Біз бұл бағыттағы жұмысты үнемі жетілдіріп отыратын боламыз», – дейді корпорация төрағасы.

Толығырақ...


Азаматтарға арналған үкімет былтыр 6 миллионнан аса электронды цифрлық қолтаңба берді

22.02.2019

2018 жылы «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы 6 млн аса электрондық цифрлық қолтаңба рәсімдеді. Бұл 2017 жылғы көрсеткішпен салыстырғанда 1,4 млн артық.

рисунок

Берілген ЭЦҚ санының артуы электронды үкімет порталын пайдаланушы азаматтардың көбейгенін білдіреді.

Бұл ретте ХҚО-дағы өзіне-өзі қызмет көрсету секторы – Connection Point арқылы азаматтардың өз бетінше алған электронды қызметтер саны 2018 жылы 12% өсіп, 12 млн құрады.

Мемлекеттік корпорацияның 2018 жылғы қорытынды есебіне сәйкес, 32 млн мемлекеттік қызмет көрсетілді, бұл 2017 жылмен салыстырғанда 17% аз көрсеткіш.

Бұл дегеніміз мемлекеттік қызметтерді халыққа қызмет көрсету орталықтарынан емес, онлайн форматта өз бетінше алатын азаматтардың саны артқан. 

Айта кетейік, 2018 жылы Алматы мен Астана қалалары, Түркістан облысының тұрғындары ең көп ЭЦҚ рәсімдеген. Мәселен, алматылықтар 803 мың, Түркістан облысындағылар 738 мың және астаналықтар 523 мыңнан аса электрондық цифрлық қолтаңба алған.

Толығырақ...



Барлық хабарламалары