Сыбайлас жемқорлықпен күрес бүгінде елімізде мемлекеттік маңызы бар түйткілді мәселеге айналды, себебі бұндай әрекеттің мемлекеттік қызметкерлер тарапынан көрініс табуы, еліміздің дамуына кедергі келтіріп қана қоймай, қоғамда билікке деген сенімсіздік тудырады. Өкінішке орай, жең ұшынан жалғасын табатын, көз қысты-бармақ басты әдет әлі де болса қалмай отыр. Бұл дерт мемлекетіміздің дамуына, экономиканың өркендеп өсуіне, үлкен кедергі келтіретіні айдан анық.

Сыбайлас жемқорлықпен күресте көп нәрсе бүкіл қоғамның белсене атсалысуына байланысты. Әлеуметтік желінің, өзге де медиа-ресурстардың дамуы уақытында, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-әрекеттер мен алдын-алу жұмыстарын жүргізу арқылы, оны жалпы жұртшылықтың жек көруін қалыптастыру күресінің қуатты құралына айналдыруымыз керек. Статистикалық мәліметтерге сәйкес, сыбайлас жемқорлықты алдын алу, оның салдарына қарсы күрестен әлдеқайда тиімді.

Мемлекеттік қызметті электрондық форматқа көшіру, ең алдымен  көрсетілетін қызметтің уақытын қысқартуға, азаматтардан талап етілетін құжаттар тізімін оңтайландыруға және ең бастысы жемқорлық факторларын болдырмау мақсатында, халықтың мемлекеттік қызметкерлермен қарым-қатынасқа түспеуіне мүмкіндік береді. Қазіргі уақытта  ақпараттандыру шеңберінде, Бәйтерек ауданы бойынша Мемлекеттік кірістер басқармасында Қазақстан Республикасының Қаржы министрлігі Мемлекеттік кірістер комитетінің  бірқатар ақпараттық жүйелері  мен электрондық сервистер жұмыс істейді:

СЕӨЖ АЖ- Салық есептілігін өңдеу жүйесі, салық есептілігінің нысандарын электронды түрде табыс етумен байланысты мәселені шешеді.  

ЭШФ АЖ – Электронды шот-фактура ақпарттық жүйесі, барлық стандартты операцияларды орындауға мүмкіндік береді: үзінді, қабылдау, жіберу, ауытқулар, түзетуге және шот-фактуралар шолу. 1С: Кәсіпорын 8 платформасында 1С бағдарламаларын пайдаланушылар ЭШФ  АЖ-мен тікелей деректер алмасу мүмкіндігін пайдалана алады.

БСАЖ - Қазақстан Республикасының бірыңғай салықтық ақпараттық жүйесі. Қазақстан Республикасының салық органдары жұмыстарын кешенді автоматтандыру үшін арналған.

ОСДШ - Орталықтандырылған сәйкестендірілген дербес шоттар жүйесі, салық төлеушілердің жеке шоттарының толық бейнесін береді.

РВУ - Хабарландырулар тізілімі, электронды түрдегі ескерту хабарламаларын жолдауға мүмкіндік береді.

Астана-1 АЖ – Кедендік және салықтық әкімшілендірудің автоматтандырылған жүйесі, электронды түрде тауарлар декларациясын табыстауға мүмкіндік береді, ол құзыретті органдарға 5 қолданыстағы кеден жүйесін және кешенді жүйелерін біріктіреді.

Ақпараттық  технологияларды пайдалану және оны тиімді жүзеге асыру, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтардың алдын алуға мүмкіндік береді, қызмет сапасының деңгейін және халықтың сенімін арттырады.

Бәйтерек ауданы бойынша мемлекеттік кірістер басқармасы

Қазақстан Республикасы Президентінің Қазақстан халқына жасаған Жолдауында басты міндеттердің бірі сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес және заңның үстемдігі атап өтілді.

Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің негізгі бағыттары мемлекеттік органдардың бақылау функцияларын қысқарту, бақылауда болуды қамтамасыз ету және олардың жұмысының ашықтығын,  экономика және бизнеске мемлекеттік қатысуын азайту болып табылады.

Қазіргі уақытта сыбайлас жемқорлық көріністеріне ықпал ететін негізгі факторлар, ол мемлекеттік қызмет көрсетуде лауазымды тұлғалардың жұртшылықпен тікелей байланыста болатыны, сыбайлас жемқорлық тәуекелдерінің сақталуы болып табылады.

Елбасының Қазақстан халқына Жолдауында қойылған міндеттер аясында, барлық қызметтерді міндетті түрде адамның жеке қатысуынсыз электронды форматқа аудару аса өзекті сипатқа ие.

Бүгінгі күні мемлекеттік қызметтер көрсету процестері мүмкіндігінше оңтайландырылды, тапсыру мерзімдері мен салық есептілігінің нысандарының тізбесі оларды біріктіру арқылы қысқартылды, қайталанатын рәсімдерді алып тастау арқылы қызмет көрсету тәртібі жеңілдетілді,  бірқатар салық қызметтері хабарландыру сипатына ауыстырылды.

Тәжірибе көрсеткендей, қызмет көрсетудің ең тиімді құралы - электрондық нысан  болып табылады.

Сондықтан, халыққа мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет ету және азаматтардың мемлекеттік органдардың қызметіне деген сенімін арттырудың  маңызды аспектісі болып табылады.

 Бәйтерек ауданы бойынша

мемлекеттік кірістер басқармасы

Мемлекеттік органдардың жұмысындағы басым бағыттар, ашықтықты қамтамасыз ете отырып, азаматтардың Конституциялық құқықтарының бұзылуын болдырмау және олардың  сенімін арттыру мен  сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтардың алдын алу.

Мемлекеттік қызметшілердің адалдығы және олардың қызметінің ашықтығы - сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясаттың табысты болуының негізі.

Сыбайлас жемқорлық көріністерінің алғы шарттарының бірі болып, тұлғаның азаматпен тікелей байланыста болуы саналады. Мемлекеттік қызметтерді алу рәсімі неғұрлым қарапайым және айқын болса, сыбайлас жемқорлық деңгейі неғұрлым төмен болады. Адам факторының әсері заманауи  ақпараттық технологияларды кеңінен қолдануға мүмкіндік береді.

Қазіргі уақытта, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті тәрбиелеу үшін, лауазымды тұлғалар  арасында үнемі профилактикалық жұмыстар жүргізу яғни, жеке сұхбаттар жүргізу,  сыбайлас жемқорлық фактілері бойынша бейне материалдар көрсету,  дөңгелек үстелдер мен  семинар-кеңестер ұйымдастыру, теледидар мен бұқаралық ақпарат құралдарында жарияланымдар беруді үзбеу.

Сондай-ақ, жас қызметкерлер мен жаңадан тағайындалатын қызметкерлерге психикалық әсер ету ретінде және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылық үшін жазаның сөзсіз болатынын сана-сезімінде қалыптастыру үшін, түзеу мекемелеріне жүйелі түрде баруларын  ұйымдастыруда,  сыбайлас жемқорлықтың  өзіндік бір алдын-алу шаралары болар еді.

Жалпы, Мемлекеттік органдар  қызметкерлерінің арасында сыбайлас жемқорлықтың алдын алу және азайту үшін, барлық мүмкін шараларды қолдана отырып, ол бағыттағы  тиісті жұмыстар тоқтатылмауы керек.

Бәйтерек ауданы бойынша

мемлекеттік кірістер басқармасы

Қазақстан Республикасының «Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру туралы» Заңының 1 бабының 14 тармағына сәйкес барлық жұмыс берушілер, оның ішінде қызметін Қазақстан Республикасында жүргізетін шетелдік заңды тұлғалар міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру төлеушілер болып табылады.

Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2017 жылғы 30 маусымдағы №478 бұйрығымен Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру (МӘМС) жарналарын есептеу мен аудару Қағидасы бекітілді.

Қағидада жұмыс берушілердің жұмысшылары үшін МӘМС есептеу мен аударудың негізгі ережелері бекітілген.

Жұмыс берушінің қорға төлеуге жататын аударымдары және жарналары ай сайын есептеліп, аударылады.

Жарналарды есептеу үшін қабылданатын ай сайынғы кіріс жеке тұлғаның кірістерінің барлық түрлерінің қосындысы бойынша есептеледі және республикалық бюджет туралы заңмен тиісті қаржы жылына белгіленген жалақының он бес еселенген ең төменгі мөлшерінен аспауы тиіс (24459 *15=366885тенге).

Егер күнтізбелік ай үшін аударымдардың көлемі жалақының ең төменгі мөлшерінен аз болған жағдайда жарналар жалақының ең төменгі мөлшері негізге алына отырып есептеледі және аударылады.

Есептеу объектісі болып жұмысшының айлық кірісі саналады.

1. Бұрын «Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне жеке тұлғалардың кірістері мен мүлкін декларациялау мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 18 қарашадағы № 412-V Заңымен (бұдан әрі - Жалпыға бірдей декларациялау бойынша заң) 01.01.2017 жылдан бастап Салық кодексінің 6-бөлімінің құрылымы бойынша, оның ішінде қосымша салықтық және т.б. шегерімдерді қоса алғанда, салықтық шегерімдерді қолдану тәртібі бойынша өзгерістер көзделген болатын.

Бұдан тыс, Жалпыға бірдей декларациялау бойынша заңмен жалпыға бірдей декларациялауға кезең-кезеңімен өту көзделген:

Бірінші кезең 2017 жылдан бастап - мемлекеттік қызметкерлер, судьялар, басқарушылық және әкімшілік бейіндегі ұлттық компанияның қызметкерлері, сондай-ақ бюджеттік ұйымдардың қызметкерлері;

Бірінші кезең 2020 жылдан бастап- барлық қалған жеке тұлғалар.

Заңмен жалпыға бірдей декларациялау бойынша Заңның 11-бабында 01.01.2020 жылдан бастап қолданылатын Жалпыға бірдей декларациялау бойынша заңды жүргізу бөлігіне өзгерістер енгізілді, яғни декларациялау мерзімін 2020 жылдан бастап бір кезеңде көшіру көзделген.

Осыған байланысты, Жалпыға бірдей декларациялау бойынша заңда бұрын көзделген 01.01.2017 жылдан бастап қолданылатын барлық нормалар 01.01.2020 жылдан бастап қолданысқа енгізіледі. 

2. 01.01.2020 жылдан бастап жалпыға бірдей декларациялау мерзімін корреспонденттеу мақсатында, сондай-ақ «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы» және «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы» ҚР заңына өзгерістер енгізілген.

3. Жалпыға бірдей декларациялау бойынша заңда қолма қол ақша, дебиторлық, кредиторлық берешектердің, сондай-ақ  активтер мен міндеттемелер туралы декларацияда көрсетілетін басқа да мүліктердің шегін 160-еселенген ЕТЖ-дан 500-еселенген ЕТЖ-ға дейін көтеруді көздейтін өзгерістер енгізілді.

4. «Әкімшілік құқық бұзушылық туралы» ҚР Кодексінің 272-бабы 2-2-тармағында жеке тұлғаның декларацияны уақытылы табыс етпегені немесе декларациядағы мәліметтерді толық /анық емес көрсеткені, қайталап жасағаны үшін әкімшілік айыппұл мөлшерін 30-еселенген АЕК-тен 3-еселенген АЕК-ке дейін төмендетуді көздейтін өзгерістер енгізілді.

МКБ Бәйтерек ауданы тел:22131


 

Қазан 2016 жылы шетелдік көздерден ақша немесе өзге де мүлікті алу туралы мәмілені жасасқан адамдар мемлекеттік табыстың органдарының бұл туралы ақпаратты хабарлайды және қамтамасыз ету үшін қажет болады, оған сәйкес күшіне заң келді.

Жаңа заң, атап айтқанда, халықаралық стандарттарға және халықаралық тәжірибеге сәйкес төлемдер мен ақша аударымдарын жүйелі тәсілді енгізді Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің құзыреті айқындайды және төлем жүйелерінің және төлем қызмет көрсетушілер мемлекеттік бақылау негіздерін қамтамасыз. төлемдер мен елді мекендерде қызмет көрсету бойынша банктер мен басқа да қаржы институттары тіркелу оларды талап етеді төлем жүйелерінің, операторлары ретінде жаңа заң бойынша қарастырылады, ішкі саясат пен құжаттарды өзгертіңіз. Бұл заң төлемдерді жасауға өзгеріс ретінде көрген, сондай-ақ жақында сол күні Қазақстан мен Парламент Республикасында қабылданған Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі бастамасымен қылмыс және терроризмді қаржыландыруға түскен қаражаттарын жылыстатуға қарсы күрес туралы заңнамаға өзгерістер, бір бөлігі ретінде ғана емес,. бизнес өзгерістер өте материалдық және төлемдер мен ақша аударымдарын қабылдау, тыныш революция атағына үміткер болады. назар аудару қажет негізгі өзгерістердің бірі - осы халықаралық аударымдар мен алынған қаражатын игеру есеп талаптардың пайда болып табылады. 11 қазан, 2016 жылғы, барлық жеке және заңды тұлғалар сомасын белгіленген мемлекеттік органдарға асатын мөлшерде шетелдік үкіметтердің, халықаралық және шетелдік ұйымдар мен шетелдік азаматтардан салық ақша алған органдарына және (немесе) өзге де активтерді хабардар етуге міндетті, егер ақша немесе басқа да мүліктік алынған
 - құқықтық көмек және консультацияларды қамтамасыз етуді;
- коммерциялық емес ғылыми-зерттеу және қоғамдық пікірді сауалнама, әлеуметтік сауалнамалар, сондай-ақ нәтижелерін бөлу мен өткізу;
- ақпаратты коммерциялық емес жинау, талдау және тарату.
ақша және барлық салық төлеушілердің басқа мүлікті алу туралы ақпаратты қоса ақша жұмсау бойынша салық органдары ақпаратты ұсынуға міндетті болады. жиналған барлық ақпарат деректер базасына арнайы құрылған ҚР Мемлекеттік кіріс комитеті деректер сақталатын болады.

МКБ Бәйтерек ауданы тел:22131

9 наурыз күні «Заңсыз жолмен алынған және терроризмді қаржыландыруға (жылыстатуға) заңдастыруға туралы.» Заң күшіне енді нормативтік құқықтық актінің мәтіні 28 тамыз, 2009 жарияланған, және ол ресми түрде жарияланған сәттен бастап емес, әдетте, іс болып 2010 жылғы 1 қаңтардан бастап, сондай-ақ ресми жарияланған күнінен бастап алты ай өткен соң күшіне енген болатын. Уақыт Заңын іске асыру жөніндегі дайындау үшін берілді.

Мен ештеңеге дайын болды. Заң ұғымын таныстырады «Қаржы мониторингі». Бұл «ақшамен операциялар бойынша ақпаратты жинау және талдау үшін іс-шаралар жиынтығы және (немесе) қаржы мониторингі субъектілерінің алынған өзге де мүлiк» болып табылады. Басқаша айтқанда - жеке және заңды тұлғалардың қаржылық операциялардың бақылау. кураторлар рөлін, немесе қаржылық мониторинг субъектілері банктер, қор биржалары, бағалы қағаздар нарығының кәсіби қатысушылары, сақтандыру компаниялары, аудиторлар, заңгерлер, нотариустар, жылжымайтын мүлік компаниялар мен құмар тіпті ұйымдастырушылар жүзеге асырады - барлық ұйымдар бір жолмен немесе басқа халықтың және кәсіпорындардың ақшалай операциялар тартылған. Қадағалау Қаржы мониторингі үшін арнайы мемлекеттік органға олардың деректерді беруге болады. оның нақты атауы әлі ойлап тапқан жоқ.

Осы уақытқа дейін, заңда аталған операцияларды ең, ол зиянсыз болып саналады. Бұл сатып алу немесе айырбастау пункті бойынша осы сомаға зергерлік, сақтандыру төлемдерінің және сақтандыру сыйлықақыларының валюталық, сатып алу және сату әкелу және әкету, зейнетақы қорларына ерікті жарналар, сондай-ақ ерікті жарналар арқылы ЖЗҚ-дан төлемдер, мүлікті алу немесе қамтамасыз ету ақша сату лизинг, үшінші тарапқа ашылуы үлес. мәміле сомасы белгілі бір деңгейіне асатын болса Енді олар, бақылауға алынатын болады. - Бір миллион теңге, сондай-ақ жылжымайтын мүлікпен жасалатын операциялар және бағалы қағаздар - 45 млн және жоғарыда ұтыстар: мәміле әрбір түрі үшін өзінің табылады. жеті миллион теңгеден жолағын орнату өзге де операцияларды көпшілігі үшін.

Бір қызығы 4-бабының 3-: бақылауда болуы үшін «күдікті операциялар», қарамастан, олар жасалған немесе жасалуы мүмкін соманың. Заң мұндай күдікті операциялар өте бұлыңғыр критерийлерін береді. Мысалы, бар: мәміле айқын экономикалық мәні жоқ бар. ол дегеніміз банк және түсіну мысалы жерде қызметкері, операция немесе экономикалық емес сезінеді қалай, заңнамалық акт үнсіз не туралы.

Әлбетте, мұндай мәмілелер бақылау, мемлекеттік табыс немесе қолдау лаңкестерді заңдастыру кез-келген әрекетке жол бермеу үшін қалайды. Осы заң пайда Айтпақшы, бүкіл әлемде болып жатқан, мемлекеттің бақылау-қадағалау функцияларын нығайту, көрсетеді, ол салық салу және олардың табысы баспана нөмірленген шоттар бойынша АҚШ және Еуропалық азаматтар Швейцария ірі банк, USB, ЕО және АҚШ қақтығыстарды еске жеткілікті.

Қазақстанда 2001 жылы, әйтпесе 300-500 миллион доллар бұйрығына оның қолданылу артқы 20 күн мүмкіндік берді «ақшаны жария етуіне байланысты Қазақстан азаматтарының рақымшылық жасау туралы» заңын қабылдады көлеңкелі табыс күресті. Мүлікті заңдастыруға байланысты - басқа рақымшылық жасау 2006 жылы өткізілді асырылады. осы акцияларды қарай қоғамның көзқарасы аралас болды, бірақ олар активтерді көлеңкеден кем дегенде бөлігі қызметін құқықтық саласында оралу үшін рұқсат етілген. Енді органдары либералды болуы жиналады емес. Осы заңға сүйене отырып, сіз әрқашан Қазақстан мен Қазақстан барлық қаржы ағындарын байқауға, менмен олигархтарды есепке алу үшін қоңырау шалуға болады.

Заң әлі күшіне енген жоқ, және қаржы мониторингі субъектілері әлеуетті өзінде ол өз бизнесін қалай әсер ететінін бар жұмыспен болып табылады. Осылайша, риэлторлар тұтастай жылжымайтын мүлік нарығында барлық операциялар туралы хабарлауға қажеттілігі клиенттердің айырады болады деп қорқуда. бағалы қағаздар нарығының кәсіби қатысушылары шекті мониторинг басталады сомасы (45 млн теңге), ұстамды, және көптеген ірі жеке инвесторлар, жанып ниет емес деп санайды, шетелдік қор нарықтарында барады.

МКБ Бәйтерек ауданы тел:22131