Алғашқы Мобильдік халыққа қызмет көрсету орталықтары 2011 жылы құрылған болатын. Мобильдік топтарды құрудың мақсаты мемлекеттік қызметтердің халыққа қолжетімділігін арттыру болатын. Оған дейін шалғай елді мекендердің тұрғындары құжаттарын тапсырып, қажетті қызмет түрін алу үшін жүз шақты шақырым жердегі аудан орталықтарына жүгінуге мәжбүр болатын. Мобильдік ХҚКО бұл мәселенің шешілуіне оң ықпал етті.

«Халыққа қызмет көрсету орталығы» департаментінің директоры Марат Бассаровтың айтуынша, мемлекеттік корпорацияда мемлекеттік қызметтердің қолжетімділігіне үлкен мән берілуде. Әрбір аудандық халыққа қызмет көрсету орталықтарында жауапты тұлғалар тағайындалып, айына екі рет ауылдарға қатынауы жолға қойылған, ал автокөліктер қажетті ұйымдық техникасымен және мобильдік топтың жүру жолын бақылауға мүмкіндік беретін jps-құралдарымен жабдықталған.

Қазіргі уақытта Батыс Қазақстан облысы бойынша барлық аудандарды қамтитын 5 мобильдік ХҚКО жұмыс жасайды. Мемлекеттік қызметтер сұранысқа ие ауылдардың тізімін жергілікті әкімдіктер ұсынады. Оған қоса, ауылдық округтің аудан орталығынан қашықтығы және халық саны ескеріледі. Ағымдағы жылдың басынан бері 63 ауылдық елді-мекен қамтылып, 799 іссапар жасалған және 30 мыңнан астам мемлекеттік қызмет көрсетілген. Қазіргі уақытта электрондық анықтамалар мен әлеуметтік қызмет түрлері үлкен сұранысқа ие, атап айтқанда: мекенжай анықтамасын беру, тұрғын үй көмегін тағайындау, он сегіз жасқа толмаған балаларға мемлекеттік жәрдемақы тағайындау және т.с.с.

Сондай-ақ, «Азаматтарға арналған үкімет» «Қазпочта» АҚ-мен бірлесіп, пилоттық жобаны іске қосты. Соның арқасында ХҚКО жоқ шалғай елді мекендердің тұрғындары мемлекеттік корпорацияның қызметтерін «Қазпочта» АҚ ауылдық бөлімшелерінде ала алады.

«Мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді почта арқылы алу үшін, ауыл тұрғындары құжаттар пакетін ұсынулары, қызмет көрсетуге жазбаша түрде өтініш берулері және қажет болған жағдайда, мемлекеттік баж салығын төлеулері тиіс. Қазпочта операторы өтініштерді қабылдап, құжаттар пакетін қалыптастырады және оны жақын жердегі халыққа қызмет көрсету орталығына жөнелтеді. Онда ХҚКО маманы қызметті ресімдеп, курьер арқылы дайын құжаттарды жібереді», – деп қосты Бассаров.

 

«Азаматтарға арналған үкімет»

мемлекеттік корпорациясы» КЕ АҚ

Батыс Қазақстан облысы бойынша филиалы –

«Халыққа қызмет көрсету орталығы»

департаменті

 

2017 жылғы 7 қарашада халыққа қызмет көрсету жұмысын жетілдіру мәселелері бойынша Ақпарат және коммуникациялар министрі Дәурен Абаев пен «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы» КЕ АҚ Басқармасының төрағасы Абылайхан Оспановтың қатысуымен жұмыс кеңесі өтті.

БАҚ қатысқан іс-шарада ХҚКО арқылы мемлекеттік қызмет көрсетудегі өзекті мәселелер талқыланды. Кеңес аяқталғаннан кейін брифинг өтіп, сұрақтар қойылды.  

Жұмыс кеңесі кезінде мемкорпорацияның жоспары туралы да айтылды. Ақпарат және коммуникациялар министрлігімен бірігіп жасалған сервиске сәйкес, қызмет алушының рұқсаты расталған жағдайда мемлекеттік органдар мен жеке ұйымдарға «электронды үкімет» арқылы анықтама беру қызметін іске қосу жоспарлануда. Бұл қызмет түрі ХҚКО қызметкерлерінің қатысуысыз өтеді. Азамат жеке мәліметтерін беру-бермеу жөнінде шешімді  өзі қабылдап, SMS-хабарлама арқылы жауап береді.

Мемлекеттік органдар мен жеке ұйымдарға, соның ішінде екінші деңгейлі банктерге анықтама беру сервисін жүзеге асырсақ, электронды анықтама беруді 21,5 млн қысқартуға мүмкіндік береді. Мысалы, қазір жәрдемақы тағайындаған кезде банк шотының нөмірі туралы анықтаманы әкелу қажет. Интеграцияның арқасында қызмет алушыға бұл анықтаманың қажеті болмайды.

 Жалпы, «Цифрлық Қазақстан» бағдарламасын іске асыру аясында қызметтерді көрсетудің проактивті түріне өту бойынша мемкорпорация мемлекеттік органдармен бірге қыруар жұмыстар атқаруда. Болашақта ақпараттық жүйелердегі мәліметтер автоматты түрде өзгеретін болады.

Кеңестен кейін қатысушылар жаңартылған ахуал орталығымен танысты. Орталық қайта жасақталғаннан кейін мемлекеттік қызметтерді ұсыну сапасын бақылау деңгейі өсті. Құралдар мен техникалар жаңартылып, қызметкерлерге жайлы жұмыс орны қамтамасыз етілді. «Азаматтарға арналған үкіметтің» ахуал орталығы қызметкерлері халыққа қызмет көрсету орталықтарын үнемі бейнебақылау арқылы қадағалайды. Бүгінгі таңда ахуал орталығына халыққа қызмет көрсету орталықтарының барлық фронт-офистері қосылған.

 

«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы»

коммерциялық емес акционерлік қоғамының баспасөз қызметі 

«Азаматтарға арналған үкімет» «Қазпочта» АҚ-мен бірлесіп, пилоттық жобаны іске қосты. Соның арқасында ХҚКО жоқ шалғай елді мекендердің тұрғындары мемлекеттік корпорацияның қызметтерін «Қазпочта» АҚ ауылдық бөлімшелерінде ала алады.

Әзірше 66 мемлекеттік қызмет көрсетіледі, оның ішінде электрондық анықтамаларды беру, баланың туылуын тіркеу, баланың туылуы мен күтіміне байланысты жәрдемақы тағайындау, жылжымайтын мүлік объектілеріне техникалық паспорттың телнұсқасын беру, запастағы офицерлерге әскери билеттер және олардың телнұсқаларын (әскери билеттің орнына уақытша куәліктер) беру және тағы да басқа қызметтер бар.

«Азаматтар арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясының төрағасы Абылайхан Оспановтың айтуынша, мемлекеттік корпорацияда шалғайдағы ауылдық округ тұрғындарының мемлекеттік қызметтерді еркін алуына ерекше назар аударылып келеді. Осылайша, 2012 жылдан бастап бүкіл Қазақстан бойынша 70 мобильдік ХҚКО жұмыс істейді, олар әкімдіктердің өтінімдері бойынша елді мекендерге шығып, қызмет көрсетеді. Жыл басынан бері олар 7455 рет ауыл тұрғындарына барып, 335 736 қызмет көрсеткен.

Азаматтарға арналған үкіметте тағы да кезекті пилоттық жоба – «Сіздің дербес менеджеріңіз» іске қосылды. Дербес менеджер қызметін пайдаланған адамтүрлі анықтамаларды жинап әуре болмайды, ол жұмысты мемлекеттік корпорацияның қызметкері атқарады. Дербес менеджер мемлекеттік қызметті жеке көрсетеді, қажетті анықтамаларды жинайды, қажет болған жағдайда, банкке де барады, құжаттың телнұсқасын жарамсыз деп тану туралы газетке хабарландыру береді және т.б.

«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы» КЕ АҚ Батыс Қазақстан облысы бойынша филиалы – «ХҚКО» департаментінің директоры Марат Бассаровтың айтуынша, қазіргі уақытта көптеген қызметтерді алу үшін қажетті құжаттар тізбесі барынша азайтылған. «Алайда, ХҚКО-дан басқа да мекемелерге баруға тура келетін «күрделі» қызметтер бар. Мысалы, автосалоннан несиеге немесе бөліп төлеуге көлік сатып алған кезде, біздің дербес менеджеріміз өздігінен жылжымалы мүлік кепілін тіркейді, көлікті есепке қояды және қажет болса, барлық дайын құжаттарды үйге жеткізіп береді», - деп түсіндірді Бассаров.

Жаңа сервис ХҚКО-ға баруға және құжаттар жинауға уақыты жоқ жандарға арналып отыр. Жоба банктен несие алушылар, көлік сатып алушылар мен бизнес өкілдері арасында сұранысқа ие болады деп күтілуде.

Бассаровтың айтуынша, дербес менеджер қарапайым анықтамалар бойынша кеңестер алу үшін ғана емес, басқа да өте сұранысқа ие «күрделі» мемлекеттік қызметтерді, оның ішінде жылжымайтын мүлік объектісін және кепіл шартын тіркеу, жер учаскесіне жекеменшік құқығына актілерді ресімдеу және алу, жеке және заңды тұлғалар үшін нотариалды куәландырусыз жылжымайтын мүлікке сату-сатып алу/алмастыру/сыйға тарту шарттарын жасай отырып, тіркеу қызметтері үшін қолжетімді болып табылады. Келешекте бұл тізім ұлғаятын болады. Азаматтың атына құжаттарды жинауды корпорация қызметкері нотариалды куәландырылған сенімхат негізінде жүзеге асыратын болады.

Кеңестер беруді дербес менеджер телефон, «Telegram» және «Whatsapp» вэб-мессенджері арқылы дүйсенбі мен сенбі аралығында сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін жүргізеді, ал дайын құжаттар қызмет алушының электрондық поштасына жіберіледі немесе өз қолына жеткізіледі. Дербес менеджер қажет болған жағдайда, тапсырыс берушінің үйіне барады.

Дербес менеджердің қызметі жеке және заңды тұлғаларға ақылы түрде көрсетіледі. Мұндай қызметтің құны мемлекеттік көрсетілетін қызметтің күрделілігіне және елді мекеннің орналасқан жеріне байланысты болады. Біздің облыста дербес менеджердің қызметін Орал қ. бойынша № 1 бөлімде (Жамбыл көшесі 81) және № 2 бөлімде (Құрманғазы 173) алуға болады.

«Азаматтарға арналған үкімет»

мемлекеттік корпорациясы»

 коммерциялық емес акционерлік

 қоғамының баспасөз қызметі

Пилоттық жоба іске қосылған сәттен бастап «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы Қазақстанның перзентханалары мен перинаталдық орталықтарында баланың туылуы бойынша 260 мынан аса мемлекеттік қызметтерді көрсеткен. Олардың ішінде шамамен 122 мың қызмет - бала тууды тіркеу бойынша, шамамен 50 мыңы - бала туу және оның күтімі бойынша жәрдемақы тағайындау, 21 мыңнан астамы - әлеуметтік тәуекелдер жағдайларына, атап айтқанда баланың бір жасқа дейінгі күтімі бойынша әлеуметтік төлемдерді тағайындау, сондай-ақ 67 мыңнан астам жаңа туылған нәрестелер балабақшаға кезекке қойылды.

«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы» КЕ АҚ Басқарма төрағасының орынбасары Ғалым Нұрғазиевтің айтуынша, қазіргі уақытта пилоттық жобаға 206 перзентхана мен перинаталды орталықтар қамтылған, ол жерлерде қызметтерді мемлекеттік корпорацияның 309 жұмыскері көрсетеді. «Пилоттық жоба дегеніміз перзентханада ХҚКО инспекторларының бірден 4 қызметті көрсетуге өтініштерді қабылдауын білдіреді - ол бала тууды тіркеу, бала туу және оның күтімі бойынша жәрдемақы тағайындау, бір жасқа дейінгі бала күтімі бойынша әлеуметтік төлемдерді тағайындау және балабақшаға кезекке қою. Бұл жас аналар үшін өте ыңғайлы, себебі барлық қажетті құжаттарды ресімдеуге ХҚКО-ға бару үшін жаңа туылған нәрестені кіммен қалдыруды ойланудың қажеті жоқ» - деді ол.

Нұрғазиев ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігімен бірлесіп жұмыс істеудің нәтижесінде ағымдағы жылдың қаңтар айынан бастап бала тууға байланысты жәрдемақыны бір облыс шегінде, тіркелген жеріне қарамастан ресімдеуге болатынын да атап өтті. Мысалы, әйелдің тұрғылықты тіркелімі Бөкейордада, ал баланы Оралда босанса, онда ол барлық қажетті құжаттарды Оралдағы перинаталдық орталықта ресімдей алады.

Осы 4 қызметті ресімдеу үшін қазақстандықтар ата-аналарының жеке басын куәландыратын құжатты, неке қию туралы куәлік пен оның көшірмесін (ҚР аумағында 2008 жылдан кейін некені тіркеген тұлғалар куәліктің көшірмесін ұсынбайды), баланың туылуы туралы медициналық куәлікті (перзентханада беріледі), туу туралы куәлікті немесе барлық балаларға туу туралы акт жазбаларынан көшірме үзіндіні, банк шотының нөмірі туралы құжатты ұсынуы тиіс.

 

«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік

корпорациясы» коммерциялық емес акционерлік

қоғамы баспасөз қызметі

Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бағыты бойынша қызметтерді қолжетімді ету мақсатында Жұмыспен қамту бөлімінің мамандары азаматтарды «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясының фронт-офистерінде қабылдайды.

Ағымдағы жылдың наурыз айынан бастап Халыққа қызмет көрсету орталығының Орал қаласы бойынша № 1 және № 2 бөлімдеріне «Жұмыс іздеуші тұлғаларды тіркеу», «Жұмыс іздеп жүрген тұлғаларды жұмыссыз ретінде тіркеу», «Жұмыссыз азаматтарға анықтамалар беру», «Адамдарға жұмыспен қамтуға жәрдемдесудiң белсендi нысандарына қатысуға жолдамалар беру» қызметтері көрсетілуде.

«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы» КЕ АҚ Батыс Қазақстан облысы филиалы - «Халыққа қызмет көрсету орталығы» департаментінің директоры Марат Бассаровтың айтуынша, міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру қажеттілігінің туындауына байланысты жұмыспен қамту орталығы мамандарына арнайы жұмыс орындары бөлінген.    «Қазіргі таңда қоғамдық қолжетімділік пункттері мен Электрондық Үкімет порталы арқылы азаматтардың әлеуметтік статусын анықтауға болатын функционал жүзеге асырылды. Ендігі уақытта мемлекеттік корпорацияның қызмет алушылары міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыруға қатысу үшін «Әлеуметтік статус тағайындау» ақпараттық жүйесін қолдана алады.

Жұмыспен қамту бөлімінің қызметкерлері мемлекеттік корпорацияның Орал қаласы, Жамбыл көшесі 81 және Құрманғазы көшесі 173 мекенжайлары бойынша орналасқан фронт-офистерінде азаматтарды қабылдайтынын естеріңізге саламыз. Жұмыс кестесі: сенбі және жексенбі күндерін қоспағанда күнделікті сағат 09.00-ден 18.30-ға дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін.

 

«Азаматтарғар арналған үкімет»

мемлекеттік корпорациясы»

коммерциялық емес акицонерлік қоғамының

Батыс Қазақстан облысы бойынша филиалы -

«Халыққа қызмет көрсету орталығы»

департаменті