Қазақстан Республикасы Қаржы Министрлігі Мемлекеттік кірістер комитетінің Батыс Қазақстан облысы бойынша Мемлекеттік кірістер департаментінің Зеленов ауданы бойынша Мемлекеттік кірістер басқармасы Республикалық мемлекеттік мекемесі

 


Жұмыс берушілер үшін Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру аударымдарын төлеу тәртібі

Қазақстан Республикасының «Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру туралы» Заңының 1 бабының 14 тармағына сәйкес барлық жұмыс берушілер, оның ішінде қызметін Қазақстан Республикасында жүргізетін шетелдік заңды тұлғалар міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру төлеушілер болып табылады.

Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2017 жылғы 30 маусымдағы №478 бұйрығымен Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру (МӘМС) жарналарын есептеу мен аудару Қағидасы бекітілді.

Қағидада жұмыс берушілердің жұмысшылары үшін МӘМС есептеу мен аударудың негізгі ережелері бекітілген.

Жұмыс берушінің қорға төлеуге жататын аударымдары және жарналары ай сайын есептеліп, аударылады.

Жарналарды есептеу үшін қабылданатын ай сайынғы кіріс жеке тұлғаның кірістерінің барлық түрлерінің қосындысы бойынша есептеледі және республикалық бюджет туралы заңмен тиісті қаржы жылына белгіленген жалақының он бес еселенген ең төменгі мөлшерінен аспауы тиіс (24459 *15=366885тенге).

Егер күнтізбелік ай үшін аударымдардың көлемі жалақының ең төменгі мөлшерінен аз болған жағдайда жарналар жалақының ең төменгі мөлшері негізге алына отырып есептеледі және аударылады.

Есептеу объектісі болып жұмысшының айлық кірісі саналады.

Қорға төлеуге жататын жұмыс берушілердің аударымдары әр кезеңде төмендегі көлемде жүргізіледі:

2017 жылғы 1 шілдеден бастап – аударымдарды есептеу объектісінің 1 пайызы;

2018 жылғы 1 қаңтардан бастап – аударымдарды есептеу объектісінің 1,5 пайызы;

2020 жылғы 1 қаңтардан бастап – аударымдарды есептеу объектісінің 2 пайызы;

2022 жылғы 1 қаңтардан бастап – аударымдарды есептеу объектісінің 3 пайызы мөлшерінде белгіленеді.

Жұмыскерлердің қорға төленуге жататын жарналары:

2019 жылғы 1 қаңтардан бастап – жарналарды есептеу объектісінің 1 пайызы;

2020 жылғы 1 қаңтардан бастап – жарналарды есептеу объектісінің 2 пайызы мөлшерінде белгіленеді.

Медициналық сақтандыру жарналары мен аударымдары Қазақстан Республикасының ұлттық валютасы теңгемен төленеді.

Есепке жазылған аударымдар немесе жарналар банктер немесе банк операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдар арқылы төленіп, банктер арқылы Мемлекеттік корпорацияның кейіннен қордың шотына аударылады

ҚР Салық кодексінің 100 бабына сәйкес жұмыс берушінің жұмысшы үшін міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру қорына аударылған сомалар корпорациялық табыс салығына шегерімге жатады.

Медициналық сақтандыру жарналары мен аударымдарын төлемегені, уақытында немесе толық төлемегені үшін ҚР Әкімшілік құқық бұзушылық туралы кодексінің 92-1 бабымен әкімшілік жауапкершілік қарастырылған. Бірінші рет жауапкершілікке тартылғаны үшін ескерту жарияланып, бір жыл ішінде қайта бұзушылық жасағаны үшін төленбеген соманың 20-30 пайызы мөлшерінде айыппұл салынады.

Медициналық сақтандыру жарналары мен аударымдарын төмендегі реквизиттер бойынша аудару қажет:

Получатель – НАО «Государственная корпорация «Правительство для граждан»;

БИН бенефициара 160440007161

ИИК KZ92009MEDS368609103

БИК GCVPKZ2A

КНП с 121 по 128 (в зависимости от назначения платежа)

КНП для работодателя 121 - Отчисления на обязательное социальное медицинское страхование;

КНП для ИП и ФЛ ГПД 122 - Взносы на обязательное социальное медицинское страхование;

123 - Пеня за несвоевременное перечисление отчислений на обязательное социальное медицинское страхование;

124 - Пеня за несвоевременное перечисление взносов на обязательное социальное медицинское страхование.

КБЕ 11

КБК – 904101

МКБ Зеленов ауданы


Жалпыға бірдей декларациялау

1. Бұрын «Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне жеке тұлғалардың кірістері мен мүлкін декларациялау мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 18 қарашадағы № 412-V Заңымен (бұдан әрі - Жалпыға бірдей декларациялау бойынша заң) 01.01.2017 жылдан бастап Салық кодексінің 6-бөлімінің құрылымы бойынша, оның ішінде қосымша салықтық және т.б. шегерімдерді қоса алғанда, салықтық шегерімдерді қолдану тәртібі бойынша өзгерістер көзделген болатын.

Бұдан тыс, Жалпыға бірдей декларациялау бойынша заңмен жалпыға бірдей декларациялауға кезең-кезеңімен өту көзделген:

Бірінші кезең 2017 жылдан бастап - мемлекеттік қызметкерлер, судьялар, басқарушылық және әкімшілік бейіндегі ұлттық компанияның қызметкерлері, сондай-ақ бюджеттік ұйымдардың қызметкерлері;

Бірінші кезең 2020 жылдан бастап- барлық қалған жеке тұлғалар.

Заңмен жалпыға бірдей декларациялау бойынша Заңның 11-бабында 01.01.2020 жылдан бастап қолданылатын Жалпыға бірдей декларациялау бойынша заңды жүргізу бөлігіне өзгерістер енгізілді, яғни декларациялау мерзімін 2020 жылдан бастап бір кезеңде көшіру көзделген.

Осыған байланысты, Жалпыға бірдей декларациялау бойынша заңда бұрын көзделген 01.01.2017 жылдан бастап қолданылатын барлық нормалар 01.01.2020 жылдан бастап қолданысқа енгізіледі. 

2. 01.01.2020 жылдан бастап жалпыға бірдей декларациялау мерзімін корреспонденттеу мақсатында, сондай-ақ «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы» және «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы» ҚР заңына өзгерістер енгізілген.

3. Жалпыға бірдей декларациялау бойынша заңда қолма қол ақша, дебиторлық, кредиторлық берешектердің, сондай-ақ  активтер мен міндеттемелер туралы декларацияда көрсетілетін басқа да мүліктердің шегін 160-еселенген ЕТЖ-дан 500-еселенген ЕТЖ-ға дейін көтеруді көздейтін өзгерістер енгізілді.

4. «Әкімшілік құқық бұзушылық туралы» ҚР Кодексінің 272-бабы 2-2-тармағында жеке тұлғаның декларацияны уақытылы табыс етпегені немесе декларациядағы мәліметтерді толық /анық емес көрсеткені, қайталап жасағаны үшін әкімшілік айыппұл мөлшерін 30-еселенген АЕК-тен 3-еселенген АЕК-ке дейін төмендетуді көздейтін өзгерістер енгізілді.

МКБ Зеленов ауданы тел:22131


 

Қазан 2016 жылы шетелдік көздерден ақша немесе өзге де мүлікті алу туралы мәмілені жасасқан адамдар мемлекеттік табыстың органдарының бұл туралы ақпаратты хабарлайды және қамтамасыз ету үшін қажет болады, оған сәйкес күшіне заң келді.

Жаңа заң, атап айтқанда, халықаралық стандарттарға және халықаралық тәжірибеге сәйкес төлемдер мен ақша аударымдарын жүйелі тәсілді енгізді Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің құзыреті айқындайды және төлем жүйелерінің және төлем қызмет көрсетушілер мемлекеттік бақылау негіздерін қамтамасыз. төлемдер мен елді мекендерде қызмет көрсету бойынша банктер мен басқа да қаржы институттары тіркелу оларды талап етеді төлем жүйелерінің, операторлары ретінде жаңа заң бойынша қарастырылады, ішкі саясат пен құжаттарды өзгертіңіз. Бұл заң төлемдерді жасауға өзгеріс ретінде көрген, сондай-ақ жақында сол күні Қазақстан мен Парламент Республикасында қабылданған Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі бастамасымен қылмыс және терроризмді қаржыландыруға түскен қаражаттарын жылыстатуға қарсы күрес туралы заңнамаға өзгерістер, бір бөлігі ретінде ғана емес,. бизнес өзгерістер өте материалдық және төлемдер мен ақша аударымдарын қабылдау, тыныш революция атағына үміткер болады. назар аудару қажет негізгі өзгерістердің бірі - осы халықаралық аударымдар мен алынған қаражатын игеру есеп талаптардың пайда болып табылады. 11 қазан, 2016 жылғы, барлық жеке және заңды тұлғалар сомасын белгіленген мемлекеттік органдарға асатын мөлшерде шетелдік үкіметтердің, халықаралық және шетелдік ұйымдар мен шетелдік азаматтардан салық ақша алған органдарына және (немесе) өзге де активтерді хабардар етуге міндетті, егер ақша немесе басқа да мүліктік алынған
 - құқықтық көмек және консультацияларды қамтамасыз етуді;
- коммерциялық емес ғылыми-зерттеу және қоғамдық пікірді сауалнама, әлеуметтік сауалнамалар, сондай-ақ нәтижелерін бөлу мен өткізу;
- ақпаратты коммерциялық емес жинау, талдау және тарату.
ақша және барлық салық төлеушілердің басқа мүлікті алу туралы ақпаратты қоса ақша жұмсау бойынша салық органдары ақпаратты ұсынуға міндетті болады. жиналған барлық ақпарат деректер базасына арнайы құрылған ҚР Мемлекеттік кіріс комитеті деректер сақталатын болады.

МКБ Зеленов ауданы тел:22131


Қазақстан қаржы мониторингін енгізді

9 наурыз күні «Заңсыз жолмен алынған және терроризмді қаржыландыруға (жылыстатуға) заңдастыруға туралы.» Заң күшіне енді нормативтік құқықтық актінің мәтіні 28 тамыз, 2009 жарияланған, және ол ресми түрде жарияланған сәттен бастап емес, әдетте, іс болып 2010 жылғы 1 қаңтардан бастап, сондай-ақ ресми жарияланған күнінен бастап алты ай өткен соң күшіне енген болатын. Уақыт Заңын іске асыру жөніндегі дайындау үшін берілді.

Мен ештеңеге дайын болды. Заң ұғымын таныстырады «Қаржы мониторингі». Бұл «ақшамен операциялар бойынша ақпаратты жинау және талдау үшін іс-шаралар жиынтығы және (немесе) қаржы мониторингі субъектілерінің алынған өзге де мүлiк» болып табылады. Басқаша айтқанда - жеке және заңды тұлғалардың қаржылық операциялардың бақылау. кураторлар рөлін, немесе қаржылық мониторинг субъектілері банктер, қор биржалары, бағалы қағаздар нарығының кәсіби қатысушылары, сақтандыру компаниялары, аудиторлар, заңгерлер, нотариустар, жылжымайтын мүлік компаниялар мен құмар тіпті ұйымдастырушылар жүзеге асырады - барлық ұйымдар бір жолмен немесе басқа халықтың және кәсіпорындардың ақшалай операциялар тартылған. Қадағалау Қаржы мониторингі үшін арнайы мемлекеттік органға олардың деректерді беруге болады. оның нақты атауы әлі ойлап тапқан жоқ.

Осы уақытқа дейін, заңда аталған операцияларды ең, ол зиянсыз болып саналады. Бұл сатып алу немесе айырбастау пункті бойынша осы сомаға зергерлік, сақтандыру төлемдерінің және сақтандыру сыйлықақыларының валюталық, сатып алу және сату әкелу және әкету, зейнетақы қорларына ерікті жарналар, сондай-ақ ерікті жарналар арқылы ЖЗҚ-дан төлемдер, мүлікті алу немесе қамтамасыз ету ақша сату лизинг, үшінші тарапқа ашылуы үлес. мәміле сомасы белгілі бір деңгейіне асатын болса Енді олар, бақылауға алынатын болады. - Бір миллион теңге, сондай-ақ жылжымайтын мүлікпен жасалатын операциялар және бағалы қағаздар - 45 млн және жоғарыда ұтыстар: мәміле әрбір түрі үшін өзінің табылады. жеті миллион теңгеден жолағын орнату өзге де операцияларды көпшілігі үшін.

Бір қызығы 4-бабының 3-: бақылауда болуы үшін «күдікті операциялар», қарамастан, олар жасалған немесе жасалуы мүмкін соманың. Заң мұндай күдікті операциялар өте бұлыңғыр критерийлерін береді. Мысалы, бар: мәміле айқын экономикалық мәні жоқ бар. ол дегеніміз банк және түсіну мысалы жерде қызметкері, операция немесе экономикалық емес сезінеді қалай, заңнамалық акт үнсіз не туралы.

Әлбетте, мұндай мәмілелер бақылау, мемлекеттік табыс немесе қолдау лаңкестерді заңдастыру кез-келген әрекетке жол бермеу үшін қалайды. Осы заң пайда Айтпақшы, бүкіл әлемде болып жатқан, мемлекеттің бақылау-қадағалау функцияларын нығайту, көрсетеді, ол салық салу және олардың табысы баспана нөмірленген шоттар бойынша АҚШ және Еуропалық азаматтар Швейцария ірі банк, USB, ЕО және АҚШ қақтығыстарды еске жеткілікті.

Қазақстанда 2001 жылы, әйтпесе 300-500 миллион доллар бұйрығына оның қолданылу артқы 20 күн мүмкіндік берді «ақшаны жария етуіне байланысты Қазақстан азаматтарының рақымшылық жасау туралы» заңын қабылдады көлеңкелі табыс күресті. Мүлікті заңдастыруға байланысты - басқа рақымшылық жасау 2006 жылы өткізілді асырылады. осы акцияларды қарай қоғамның көзқарасы аралас болды, бірақ олар активтерді көлеңкеден кем дегенде бөлігі қызметін құқықтық саласында оралу үшін рұқсат етілген. Енді органдары либералды болуы жиналады емес. Осы заңға сүйене отырып, сіз әрқашан Қазақстан мен Қазақстан барлық қаржы ағындарын байқауға, менмен олигархтарды есепке алу үшін қоңырау шалуға болады.

Заң әлі күшіне енген жоқ, және қаржы мониторингі субъектілері әлеуетті өзінде ол өз бизнесін қалай әсер ететінін бар жұмыспен болып табылады. Осылайша, риэлторлар тұтастай жылжымайтын мүлік нарығында барлық операциялар туралы хабарлауға қажеттілігі клиенттердің айырады болады деп қорқуда. бағалы қағаздар нарығының кәсіби қатысушылары шекті мониторинг басталады сомасы (45 млн теңге), ұстамды, және көптеген ірі жеке инвесторлар, жанып ниет емес деп санайды, шетелдік қор нарықтарында барады.

МКБ Зеленов ауданы тел:22131


 

Қазақстан Республикасының

мемлекеттік кірістер органдары

көрсететін мемлекеттік қызметтер

стандарттарын бекіту туралы

 

«Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 10-бабының 1) тармақшасына сәйкес, БҰЙЫРАМЫН:

1. Қоса беріліп отырған:

1) осы бұйрықтың 1-қосымшасына сәйкес «Дара кәсіпкерді тіркеу есебі» мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарты;

2) осы бұйрықтың 2-қосымшаға сәйкес «Жеке нотариусты, жеке сот орындаушысын, адвокатты, кәсіби медиаторды тіркеу есебі» мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарты;

3) осы бұйрықтың 3-қосымшаға сәйкес «Салық төлеушілерді тіркеу» мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарты;

4) осы бұйрықтың 4-қосымшаға сәйкес «Жекелеген қызмет түрлерін жүзеге асыратын салық төлеушіні тіркеу есебі» мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарты;

5) осы бұйрықтың 5-қосымшаға сәйкес «Қосылған құн салығын төлеушілерді тіркеу есебі» мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарты;

6) осы бұйрықтың 6-қосымшаға сәйкес «Электрондық салық төлеуші ретінде тіркеу есебі» мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарты;

7) осы бұйрықтың 7-қосымшаға сәйкес «Мұнай өнімдерінің жекелеген түрлерін өндірушілерге (импорттаушыларға), сондай-ақ акцизделетін өнімдердің кейбір түрлерін, авиациялық отын мен мазут өндірушілер мен импорттаушылардың тауарларына дербес сәйкестендіру нөмірін (ДСН-код) беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарты;

8) осы бұйрықтың 8-қосымшаға сәйкес «Әкімшінің (уақытша әкімшінің, оңалтуды, уақытша және банкроттықты басқарушының) қызметін жүзеге асыру құқығы бар адамдарды тіркеу» мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарты;

9) осы бұйрықтың 9-қосымшаға сәйкес «Дара кәсіпкерлерге патент беру»;

10)  осы бұйрықтың 10-қосымшаға сәйкес «Темекі өнімдерінің өндірісіне лицензия беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарты;

11)  осы бұйрықтың 11-қосымшаға сәйкес «Этил спиртінің өндірісіне лицензия беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарты;

12)  осы бұйрықтың 12-қосымшаға сәйкес «Алкоголь өнімінің өндірісіне лицензия беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарты;

13)  осы бұйрықтың 13-қосымшаға сәйкес «Алкоголь өнімін өндіру аумағында оны сақтау және көтерме саудада сату жөніндегі қызметті қоспағанда, алкоголь өнімін сақтауға және көтерме саудада сатуға лицензия беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарты;

14)  осы бұйрықтың 14-қосымшаға сәйкес «Алкоголь өнімін өндіру аумағында оны сақтау және бөлшек саудада сату жөніндегі қызметті қоспағанда, алкоголь өнімін сақтауға және бөлшек саудада сатуға лицензия беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарты;

15)  осы бұйрықтың 15-қосымшаға сәйкес «Салық берешегінің, міндетті зейнетақы жарналары, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналары мен әлеуметтік аударымдар бойынша берешегінің жоқ (бар) екендігі туралы мәліметтер, салық міндеттемесін, сондай-ақ міндетті зейнетақы жарналарын, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналарын есептеу, ұстап қалу және аудару, әлеуметтік аударымдарды есептеу және төлеу бойынша міндеттемелерді орындау бойынша бюджетпен есеп айырысулардың жай-күйі туралы жеке шоттан көшірме беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарты;

16)  осы бұйрықтың 16-қосымшаға сәйкес «Қазақстан Республикасындағы көздерден алынған табыстардың және ұсталған (төленген) салықтардың сомасы туралы анықтама беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарты;

17)  осы бұйрықтың 17-қосымшаға сәйкес «Қазақстан Республикасының резинденттігін растау» мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарты;

18)  осы бұйрықтың 18-қосымшаға сәйкес «Алкоголь өніміне (шарап материалы мен сыраны қоспағанда) есепке алу-бақылау таңбаларын беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарты;

19)  осы бұйрықтың 19-қосымшаға сәйкес «Темекі бұйымдарына акциздік таңбалар беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарты;

20)  осы бұйрықтың 20-қосымшаға сәйкес «Салық есептілігін табыс етуді тоқтата тұру (ұзарту, қайта бастау)»;

21)  осы бұйрықтың 21-қосымшаға сәйкес «Бақылау-касса машиналарының мемлекеттік тізіліміне бақылау-касса машиналарының жаңа модельдерін енгізу» мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарты;

22)  осы бұйрықтың 22-қосымшаға сәйкес «Қазақстан Республикасының салық заңнамасын түсіндіру» мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарты;

23)  осы бұйрықтың 23-қосымшаға сәйкес «Салық есептілігін қабылдау» мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарты;

24)  осы бұйрықтың 24-қосымшаға сәйкес «Салық есептілігін керi қайтарып алу» мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарты;

25)  осы бұйрықтың 25-қосымшаға сәйкес «Салықтардың, бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдердің, өсімпұлдардың, айыппұлдардың төленген сомаларын есепке жатқызуды және қайтаруды жүргізу» мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарты;

26)  осы бұйрықтың 26-қосымшаға сәйкес «Бюджеттен қосылған құн салығын қайтару» мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарты;

27)  осы бұйрықтың 27-қосымшаға сәйкес «Төлем көзінен ұсталған табыс салығын қайтару» мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарты ;

28)  осы бұйрықтың 28-қосымшаға сәйкес «Салық және (немесе) өсiмпұлдар төлеу жөніндегі салық міндеттемесін орындау мерзімдерін өзгерту» мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарты;

29)  осы бұйрықтың 29-қосымшаға сәйкес «Салық салу объектілерінің және (немесе) салық салумен байланысты объектілерінің орналасқан жері бойынша тіркеу есебі» мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарты;

30)  осы бұйрықтың 30-қосымшаға сәйкес «Кеден одағы шеңберінде тауарлардың экспорты (импорты) кезінде салықтық нысандарды қабылдау» мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарты;

31)  осы бұйрықтың 31-қосымшаға сәйкес «Бақылау-касса машиналарын (БМК) есепке қою және есептен шығару» мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарты;

32)  осы бұйрықтың 32-қосымшаға сәйкес «Әкімшінің (уақытша әкімшінің, оңалтушы, уақытша және банкроттықты басқарушының) қызметін жүзеге асыру құқығына үміткер адамдардың біліктілік емтиханын өткізу» мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарты;

33) осы бұйрықтың 33-қосымшаға сәйкес «Авторлық құқық пен сабақтас құқық, тауар таңбалары, қызмет көрсету таңбалары обьектілерін және тауарларды шығарған жерлердің атауларын зияткерлік меншік обьектілерінің кедендік тізіліміне енгізу» мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарты;

34) осы бұйрықтың 34-қосымшаға сәйкес «Уәкілетті экономикалық оператор мәртебесін беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарты;

35) осы бұйрықтың 35-қосымшаға сәйкес «Кеден өкілдерінің тізіліміне енгізу» мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарты;

36) осы бұйрықтың 36-қосымшаға сәйкес «Кедендік тасымалдаушылар тізіліміне енгізу» мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарты;

37) осы бұйрықтың 37-қосымшаға сәйкес «Тауарларды кедендік тазарту және электрондық құжат түрінде тауарларға арналған декларацияларды пайдалана отырып шығару» мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарты;

38) осы бұйрықтың 38-қосымшаға сәйкес «Преференциалдық және преференциалдық емес режимдерді қолдану кезінде тауардың шығарылған елін айқындауға қатысты алдын ала шешімдер қабылдау» мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарты;

39) осы бұйрықтың 39-қосымшаға сәйкес «Тауарларды жіктеу жөнінде алдын ала шешімдер қабылдау» мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарты;

40) осы бұйрықтың 40-қосымшаға сәйкес «Кедендік баждардың, салықтардың және кедендік алымдардың артық (қате) төленген сомалары бар екендігі туралы растау» мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарты;

41) осы бұйрықтың 41-қосымшаға сәйкес «Кедендiк баждар, салықтар, кедендiк алымдар мен өсімпұлдар бойынша есептеулердi салыстыру актiсiн беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарты;

42) осы бұйрықтың 42-қосымшаға сәйкес «Тауарды құрастырылмаған немесе жиналмаған түрде, оның ішінде белгіленген уақыт кезеңі ішінде әртүрлі партиялармен әкелу көзделген жинақталмаған немесе аяқталмаған түрде жіктеу туралы шешімді беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарты;

43) осы бұйрықтың 43-қосымшаға сәйкес «Тауарларды кедендік тазарту» мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарты;

44) осы бұйрықтың 44-қосымшаға сәйкес «Халықаралық тасымалдаудың құралын тауарларды кедендік пломбалармен және мөрлермен тасымалдауға жіберу туралы куәлік беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарты;

45) осы бұйрықтың 45-қосымшаға сәйкес «Уақытша сақтау қоймалары иелерінің тізіліміне енгізу» мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарты;

46) осы бұйрықтың 46-қосымшаға сәйкес «Кеден қоймалары иелерінің тізіліміне енгізу» мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарты;

47) осы бұйрықтың 47-қосымшаға сәйкес «Еркін қоймалар иелерінің тізіліміне енгізу» мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарты;

48) осы бұйрықтың 48-қосымшаға сәйкес «Бажсыз сауда дүкендері иелерінің тізіліміне енгізу» мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарты;

49) осы бұйрықтың а 49-қосымшаға сәйкес «Өз тауарларын сақтау қоймалары иелерінің тізіліміне енгізу» мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарты;

50) осы бұйрықтың 50-қосымшаға сәйкес «Кедендік баждардың, салықтардың төленуін қамтамасыз етуді тіркеу» мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарты;

51) осы бұйрықтың 51-қосымшаға сәйкес «Кедендік баждарды төлеу мерзімдерін өзгерту» мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарты;

52) осы бұйрықтың 52-қосымшасына сәйкес «Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің құрылымдық бөлімшелерінен және (немесе) олардың аумақтық бөлімшелерінен шығатын ресми құжаттарға апостиль қою» мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарты бекітілсін.

2. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі Мемлекеттік кірістер комитетіне (Д. Е. Ерғожин) заңнамамен белгіленген тәртіпте:

1) Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде осы бұйрықтың мемлекеттік тіркелуін;

2) осы бұйрықты мемлекеттік тіркеуден өткізгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде мерзімді баспасөз басылымдарына және «Әділет» ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға жолдауды;

3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруын қамтамасыз етсін.      

3. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

 

Қосымшалар

 

Қазақстан Республикасы

Қаржы министрі                                                                  Б. Сұлтанов

 

 

 

 

«КЕЛІСІЛГЕН»

Қазақстан Республикасы

Инвестициялар және даму

министрі

______________ Ә. Исекешев

 

2015 жылғы «___» _________

 

 

«КЕЛІСІЛГЕН»

Қазақстан Республикасы

Ұлттық экономика министрі

______________ Е. Досаев

 

2015 жылғы «___» _________